Huhtikuiset 2019

Kai sitä uskaltaa itsekkin jo hypätä mukaan. Plussasin maanantaina, jolloin digiin ilmestyi 2-3 viikkoa. Kuukautisista laskettuna laskettu aika olisi 4.4, mutta ovulaatiosta ei ole tarkkaa tietoa ja luulen, että la menee muutaman päivän pidemmälle. Lapsettomuuspolin asiakkaana ollaan oltu ja sieltä on luvattu varhaisulta, jolloin tiedän paremmin :rolleyes:

Fb ryhmään haluaisin myös mukaan, vaikka hirmu aikaiselta tuntuu. Tuppaavat vaan ilmeisesti täyttyä kovin nopsaan niin parempi kai se on vaan uskaltaa :)

Jennipä/25/ensimmäinen/4.4
 
Tulin vähän kurkkaamaan, joko täällä kuinka paljon porukkaa. Mä tein haalean haamun eilen, dpo9 ( vasta) ja tänään toisen eri merkkisen ja kyllä siinäkin jotain näkyy?
Tää olis meidän neljäs ( ja ehdottomasti viimeinen ) lapsi.

Sanokaas nyt muutkin, miltä näyttää

5268ACB6-C617-48D5-A...
Kyllä siinä joku viiva näkyy. Mäkin suosittelen noita pc liuskoja, niihin tulee mun mielestä parhaiten viivaa ja vahvistuvat parhaiten :)
 
Täällä kanssa kai huhtikuu 2019! Lasketusta ajasta ei mitään käsitystä, eikä oikein meneillä olevista viikoistakaan raskautuminen tapahtui suoraan keskenmenon jälkeen, joten kierrosta ei pysty laskemaan. hCG-mittauksissa kävin kahdesti, jotta tiedettäisiin onko kyseessä uusi raskaus vai keskenmenon jäänteitä. Arvot kyllä kasvoivat, mutta kasvu oli ikävän hidasta. 96 tunnissa vain 88 %. Jouduin siitä sitten sisätutkimukseen, jossa poissuljettiin kohdunulkoisen mahdollisuus. Nyt sitten vain jännitetään, että tapahtuuko siellä oikeasti mitään, eli oikeasti odotellaan et koska menee kesken ja alkaa tyhjennysvuoto. Luottoa ei oikein löydy tuon huonon hCG-nousun takia, ja kun oireitakaan ei ole pientä mielialanvaihtelua ja hyvin lievää pahoinvointia lukuunottamatta yhtikäs mitään. Tissitkään ei arista tippaakaan!

Viikon päästä eka ultra, ja nyt jo pelottaa. :D
 
Hei kaikille

Voi olla etta liityn seuraanne alustavasti.
Pari paivaa olen haamutesteja tehnyt,nyt ehka selkein parin tunnin pidatyksella.

https://aijaa.com/F6sRDG

Laskettu aika ei tarkalleen tiedossa, ollut vaan kahdet kuukautiset esikoisen syntyman jalkeen (7/16). Mutta arvioin etta olisi 11.4.

Jannaa en ole miehelle viela kertonut.. hanella on maanantaina tyohaastattelu niin olisikohan jarkevampaa odotella ja kertoa Sen jalkeen?
 
Täällä kanssa kai huhtikuu 2019! Lasketusta ajasta ei mitään käsitystä, eikä oikein meneillä olevista viikoistakaan raskautuminen tapahtui suoraan keskenmenon jälkeen, joten kierrosta ei pysty laskemaan. hCG-mittauksissa kävin kahdesti, jotta tiedettäisiin onko kyseessä uusi raskaus vai keskenmenon jäänteitä. Arvot kyllä kasvoivat, mutta kasvu oli ikävän hidasta. 96 tunnissa vain 88 %. Jouduin siitä sitten sisätutkimukseen, jossa poissuljettiin kohdunulkoisen mahdollisuus. Nyt sitten vain jännitetään, että tapahtuuko siellä oikeasti mitään, eli oikeasti odotellaan et koska menee kesken ja alkaa tyhjennysvuoto. Luottoa ei oikein löydy tuon huonon hCG-nousun takia, ja kun oireitakaan ei ole pientä mielialanvaihtelua ja hyvin lievää pahoinvointia lukuunottamatta yhtikäs mitään. Tissitkään ei arista tippaakaan!

Viikon päästä eka ultra, ja nyt jo pelottaa. :D
Muistatko äkkiseltään noita hcg lukemia? Mä kävin nyt vaan kerran, en edes pyytänyt toista aikaa kun laskurin mukaan näytti hyvältä eka arvo. Kyl se silti vähän mietityttää et onkohan tuplaantunut hyvin vai huonosti.
Oireita ei oo vielä ainakaan ihan kauheesti, lähinnä väsyttää ja mahaa jomottelee välillä. Otsa kukkii ja samoiten niska, en tiedä johtuuko osittain myös tästä jäätävästä helteestä kun oon hikoillut niin paljon.
 
Kyllähän siinä viivaa näkyy, selkeästi. :) eli positiivinen on, mutta noin haalealla silti varmistaisin vielä parin päivän päästä :) jos itse haluat saada täysin selkeän tuloksen, suosittelisin niitä digitaalisia, jotka sanoo selkeästi ”Yes” tai ”No”, ei arvailuja onko ”riittävä” viiva vai ei :)
Joo, täytyy odottaa ja testata. Menkkojen pitäis vasta huomenna tai ylihuomenna alkaa. Mä en ikinä löydä noita digitaalisia mistään. Se viikkonäytöllinen ol kaikista huonoin mulla viime raskaudessa, ei näyttänyt raskautta vaikka noilla liuskoilla tuli jo ihan tummaa viivaa.
 
Eka a
Muistatko äkkiseltään noita hcg lukemia? Mä kävin nyt vaan kerran, en edes pyytänyt toista aikaa kun laskurin mukaan näytti hyvältä eka arvo. Kyl se silti vähän mietityttää et onkohan tuplaantunut hyvin vai huonosti.
Oireita ei oo vielä ainakaan ihan kauheesti, lähinnä väsyttää ja mahaa jomottelee välillä. Otsa kukkii ja samoiten niska, en tiedä johtuuko osittain myös tästä jäätävästä helteestä kun oon hikoillut niin paljon.

Eka arvo ~1250 ja 4 päivän päästä 2350. Lääkärin mukaan siis ehkä viikolla 5-6, vaikka eihän sitä suoraan noista voi sanoa. Toi lääkäri, jolla kävin, sanoi että arvot ja kasvu ihan yksilöllistä, mutta aluksi ei puhunut koko kasvusta mitään, pelkistä arvoista vain. Kysyin sit ite, että eikös sen pitäisi vähän nopeampaa kasvaa. Kaikissa sairaaloiden ja labrojen tiedotteissa ja ohjeissa kun sanotaan, että TÄYTYY olla vähintään 60 % kasvu 48 tunnin sisällä. :( Tärkeintä kuitenkin, että ei kohdunulkoinen! :) perus pessimistinähän tässä on tietenkin jo pakannut pillit pussiin 99 % varmuudella, mutta pienen pieni toivonkipinä silti elää.

Mut määrättiin tosiaan tohon tokaan, että nähtäis onko raskaus lähtenyt käyntiin vai ei. Ekasta sitä ei ois voinut päätellä sen keskenmenon takia.
 
Teilla oli aiemmin puhetta oloista.
No ehka selkein oire ollut unettomuus yolla. Siis ihan virkea olo ollut enka saa helposti unta lisaksi ollut ilmavaivoja,hikoilu tai siis muutenkin nyt hikoilee kuumalla mutta tuntuu etta haisee enemman?,valilla painetta alavatsalla,itkuherkkyys. Ihme tisseissa ei tuntunut mitaan. Ehka kun viela imetan esikoista?

Olisi kylla kiva liittya FB ryhmaan mutta luultavammin odotan alkuraskauden ultraan ennenkuin liityn . Toivottavasti taalla jutustelua riittaa ennen sita
 
Hei! Mitäs tänne kuuluu, vai onko kaikki kadonneet täältä facebookkiin?
Mulla on ollut jonkin verran kramppeja ja epämukavaa oloa, rinnat kipeät ja kasvaneet, maha pullottaa ja eilen ja toissapäivänä oli oikeasti jopa paha olo. Tänään ei sitten mitään muuta kuin kipeät rinnat ja iso maha ja huoli, että mihin se pahoinvointi katosi? Pitääkö huolestua jos tuntuu, että oireet lievenevät? Ihan kamalaa tämä kyllä...:unsure:
 

Yhteistyössä