Naturamama, tuskin hiljentyy
Aina löytyy roppakaupalla erilaisia tyyppejä, jotkut haluaa jo heti näihin alkuraskaudessa perustettaviin ryhmiin, jotkut haluaa odottaa vaikka np- ultraa ja perustaa sen jälkeen oman, osa jää vaan fb-ryhmiin, osa kirjottelee molemmissa ja sitten on ne ketkä kirjoittelee vaan foorumilla eikä lähde fb- touhuihin ollenkaan. Jokaselle jotakin!
--
Mä alotin taas aamun tikkuun pissimällä. Kyllähän se vahvistuu! Vk- lopuksi on digi varattuna, koska miehen mielestä "tommoset viivat on tosi epämääräsiä"
Perjantaina onkin kunnon koitos, kun pitäis lähtee kavereiden kanssa festareille, enkä oo kertonut plussauksesta.. Oon vähän puun ja kuoren välissä että kerronko vai koitanko hämätä jollain alkoholittomilla siidereillä. Varmaan kerron, oon tosi huono salailemaan mitään.
Vaan ompa jännä taas tutkailla raskausviikkoja! Oon tsekannu kalenterista jo, että paljonko mulla on viikkoja kuopuksen synttäreillä, paljonko miehen kesälomalla, paljonko jouluna yms. Ja vertaillut edellisten raskauksien masukuvia, että onko mulla siis synttäreillä jo masua, entä minkäkokonen on jouluna.
Enkä malta oottaa synnyttämään lähtöä! Sitä ootan kaikken eniten!