Minäminäminä kans olen tulossa mukaan! Ja tuo paikka kuulostaa todella hyvältä, sen pari kilometriä kävelee ihan hyvin. Ja oikein hyvä ajatus ruokailla siellä sitten samalla. Ajankohdasta sen verran, että Dooris pääsiäinenhän on jo huhtikuussa. Mutta mulle passaa näillä näkymin milloin tahansa. Esim. just se 2.5. tai myös 23.5. tai miksei myös helatorstai 21.5., mikä on myös mun synttäripäivä. Ja mullahan on ikää niin paljon ettei kellään! Niin että elähän sinä Dooris huoli, sinä olet vielä nuori.
Asiasta kymmenenteen, oltiin Otson kans tänään taas värikylvyssä ja kun oltiin kotimatkalla poika 14v. soitti hätääntyneenä, että meidän koira oli saanut jonkun kohtauksen. Oli sätkinyt ja kuolannut ja kun poika oli yrittänyt mennä lähelle niin oli vaan murissut, mitä ei kyllä tavallisesti koskaan tee. Kun pääsin kotiin oli tilanne jo ohi, pitkät kuolaviikset vaan vielä oli suupielissä. Soitettiin kahdellekin eri eläilääkärille, mutta meinasivat ettei muuta kun nyt seuraillaan, todennäköisesti epilepsia. Tosi tympeä jäädä vaan odottamaan seuraavaa kohtausta. Pitänee kuitenkin vielä yrittää saada vaikka ensi viikolle aika, että nyt edes ottaisivat verikokeet, ettei se nyt sitten johtuisikin jostain muusta. Saa nähdä saako tuo poika illalla unta kun niin säikähti, sillä kun on aina ollut vaikeuksia nukahtaa jos joku asia vaivaa.
Mutta hyvää viikonloppua kaikille, en varmaan huomenna ehdi konelle.