Vuotaraaputin onnea askelista :flower: ja aika hienoa että
Doriksen väinö veteee jo noin pitkiä kävey settejä
Meillä syösytään edelleen, eli pari eka askelta ottaa normaalisti, mut sit alkaa pesäpallomainen syöksy
Allergioiden kanssa kamppaileville jaksuja :hug: kuin myös sairastuvalle.
Hippoliinalle erityishalit :hug:
Muoks* kun ei pitänyt painaa lähetä nappulaa, vaan piti boltada hippoliinan nimi, niin noista allergioista piti sanoa sen verran, että mäkin nyt metsästän mistä läiskät tulevat peppuun. Vaihdettiin vaippamerkki liberosta pampersiin ja ollaan rasvattu niin maan pirusti, vähän näyttää häviävän, toivottavasti tämä auttaa, ettei tarvii lääkäriin lähteä.
Meillä poika ollut nyt hoidossa, mua riipii sydäntä kun poika on hoidossa 7-17 :'( toisina aamuina jäänyt itkemään isän perään, mutta kun en mä yksinkertaisesti pysty hoitomaan kun toinen käsi on paketissa. Ärsytys :headwall: poika onkin muuttunut täysin isän pojaksi, tottakai, kun mä en voi vaihtaa vaatteita tai vaippoja enkä nostella, toisessa kainalossa voin halia, mutta haluisin niin rutistaa pienen rakkaan kokonaan syliin ja en pysty kauhea tunne :'( :'( :'(
Kulutin tänään aikaa huutonetissa ja sainkin parit kivat urheilu verkkarit mitä olin metsästämässä, oon ihan heikkoina niihin, mutta tuntuu olevan nihkeesti tarjolla. Tietty on mulla se vaatimus, etten tahraisia osta. Näytti olevan paljon myynnissä sellaisiakin missä oli sit teksti että "pientä tahraa..."
mä en ainakaan maksa mitään tahraisista vaatteista, nih! toivottavasti en pahoittanut kenenkään mieltä ei ollut tarkoitus
Nyt lähden huilimaan kun poika nukahti myös.