No heippa täältäkin;-)
Just tultiin vauvamuskarista, tänään oli eka kerta, ja Väinö tykkäsi kovasti =) Tosin kivoin ohjelmanumero taisi olla toiset vauvat; kaiken aikaa koitti kurkotella vieruskaveriin kiinni
Laylah:
Jeps, meillä ollaan puuroja syöty jo 4.kuukautisesta lähtien. Neuvolantäti ei isommin ohjeita antanut, muuta kuin että olisi hyvä jo päästä tuohon 5 ruokailun päivärytmiin, eli aamulla puuro, 11. maissa ruoka, 14. maissa välipla, 17.maissa ruoka ja illalla vielä puuro. Meillä tämä on toiminut hyvin jo parisen viikkoa;-) Useimmiten olen tehnyt puuron itse, eli luomukaurahiutaleita vain sauvasekoittimella pienemmäksi, teen puuroa mikrossa samalla aamu- ja iltapuuron verran, ja laitan sekaan vähän hedelmäsosetta, ja hyvin kelpaa, vaikka ensin vähän yskikin pieniä kökkäreitä, nyt ne eivät haittaa enää mitään
Sen verran annan syödä kun syö, yleensä määrä on 1/2 kaupan puuropurkista kerralla, about =) Ja tuo puuro on kyllä yliveto, nyt on jokunen yö mennyt jo yhdellä syötöllä, huomattavasti paremmin on mammakin saanut nukuttua
Kotonaoloajasta;
Saatanpa saada loparit vuodenvaihteessa. Firmamme myytiin, ja toimistohommat keskitetään vantaalle, Tampereelle jää enää vain myyntikonttori, eli näillä näkymin miun työt loppuvat. Täytyy jossain vaiheessa soitella uusille omistajille ja vähän varmistella selustaansa. Itse asiassa loparit sopisivatkin hyvin, ensin saisin irtisanomisajan palkan ja lomarahat, ja sitten päivärahaa, joka on melkoisesti parempi kuin tuo vajaa 300? kuussa... Kun kuitenkin olisin kotosalla ollut vielä jonkun aikaa, tämä menisi ihan nappiin näin
Jos vain siis loparit suostuvat kirjoittamaan, Vantaalle kun en ainakaan töihin ala kulkea, en ehtisi Väinöä sitten juuri enää nähdäkään, niin pitkiä päiviä siitä tulisi :/
Mutta nyt syömään jotain, karmea nälkä vaivaa
Dooris ja Väinö