Hello :wave:
Mä oon ollut taas tosi huono palstailija. Tuntuu, että olen ihan väsy kokoajan. Poika nukkuu niin vaihtelevasti päikkäreitä ja yöunia, etten ole vain jaksanut palstailla.
Meillä on aloitettu myös
kiinteät. Aikamoisia ilmeitä
mutta bonan hedelmäsose on ollut herkkua. Mun mielestä syö paremmin miehen syöttämänä kuin minun. Mutta pikkuhiljaa ollaan maisteltu, juuri sen takia koska yöt on menneet ihan hulinaksi, jätkä on syömässä jatkuvasti. Kuvittelisin että se on merkki siinä, että pelkkä maito ei enää riitä. Vaikka sitä kyllä tulee ihan älyttömästi, mutta eikö poika sitten viitsi syödä riittävästi yöllä, vaan syö mahansa sillein täytee ettei ole enää nälän tunnetta, mutta ei kunnolla täyteen??? Ja olis sitten tuon takia jatkuvasti tissillä? Kun kuitenkin tätä on jatkunut nyt useampi viikko, ei vissii ole kyse enää pelkästä maidon tilauksesta, mutta ompahan saanut aikaan sen että tissit täyttyy ihan supernopeasti ja päivällä pitää välillä lypsää pakkaseen, kun rinnat tuntuu räjähtävän....
Tuolla aiemmin oli keskustelua noista turvaistuimista, mä oon ihan hukassa niiden kanssa, mein poju on jo nimittäin niin iso, että ihan kohta pitää vaihtaa kaukalo istuimeen. Hitto....mä en tiedä yhtään millasen istuimen ostais, pää on vaan ihan pyörällä :headwall:
Huomenna on neuvola (4kk, vähän myöhässä tosin, tuon rotarokotteen takia meni sekaisin neuvolakäynnit) ja jännittää mitkä on herran uudet mitat. Ainakin vaatteita tuntuu jäävän pieneksi hirveetä vauhtia, ja 62 on auttamattomasti pieniä, nyt on käytössä 68 vaatteet ja jotain 70 ja 74 kun se riippuu vissiin niin paljon noista valmistajista....
En osaa kommentoida nyt mitään, luin kyllä sivuja taaksepäin, mutta oli niin paljon tekstejä ja oisin halunnut kommentoida vaikka mitä, mutta en enää muista :ashamed: pitäis olla sanelukone ja siihen sanella mitä haluu kirjottaa että sitten muistais
Yritän jälleen olla aktiivisempi ja päästä mukaan palsta elämään
Hysteerinen ja poitsu 4kk ja vähän päälle