***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

Ja kotiuduttu tänään :)
Vappuvauvahan siitä tuli.. kivut oli ihan oikeita sillon yöllä ja aamulla klo 9.10 syntyi poika 52 cm ja tasan 4000 g
palailen tonne uuteen pinoon kuhan tässä hieman saa itsestään irti
Essi- ja poika 4vrk
 
Juurelle ja Essille onnittelut vauvoista..

Eiköstähän olisi kaikille mukavinta jos te loputkin jotka vielä odotatte nyyttiä niin tulisitte tuonne vauva puolelle jo ? Siis jos vaan haluatte.. Näin ette tuntisi jäävänne ulkopuolelle.. Musta ainakin olisi mukava jos kaikki oltais samalla palstalla..

 
onnea juuri ja essi!!! :flower:

harmittaa ihan penteleesti, ettei olla vielä saatu nöttöstä ulos tuolta!! pää alkaa hajoomaan! tiedän, että ei tartte enää montaa päivää odottaa, mutta kun ei ole mitään oireita viellä, niin ei varmasti viel huomenna käynnistetä... mua rupee vaan päivä päivältä enemmän pelottamaan tuo synnytys. Mitä jos musta ei ole siihen... :'(

No, jonkunhan se täytyy olla viimeinen. Mulla tuli kuitenkin tänään se rv 42 täyteen ensimmäisen lasketun ajan mukaan... pelottaa ihan hemmetisti... :headwall: :headwall:
 
Onnea juuri ja essi! :flower: :hug: :flower:
elzibelzi, ei sitä synnytystä kannata pelätä. kyllä susta siihen on. mä pelkäsin esikoisen kohdalla kauheasti, ja pelko osoittautu ihan turhaks. moni pelotteli että se sattuu ja sit oot monta päivää/viikkoa kipeenä. mutta ei se ollu niin, ainakaan mun kohdalla. supistukset oli kivuliaita, mutta kipulääkettä sain, ja kyllä ne auttoikin.
Mulla ei mitään ihmeempiä. Jos kävelen ulkona vaikka vähän koiran kans, supistukset alkaa heti, mutta mä en pysty lähtemään pitkälle kävelylle, kun nivusiin sattuu niin paljon. Mä luotan käynnistykseen...toivottavasti viikolla jo pääsen. Pyydän ainakin että pääsen. Mutta ensin huominen neuvola ja sit ti, ke tai to äitipolille käymään.
Hippo 41+1
 
Kiitos hippoliina lohdutuksesta. Kyllä tämä tästä.

Keskiviikkona on sitten käynnistys, joten varmasti saadaan oma nyytti kainaloon vielä ennen viikonloppua. :)

Enköhän minäkin siirry höpöttelemään tuonne syntyneiden osastolle...

elzibelzi ja Nöttönen 41+6
 
En ole kirjoitellut tänne, mutta käynyt juttuja kylläkin lukemassa. Ja kun kerran ekalla sivulla olen ilmoittautunut mukaan niin tulinhan vauvauutisen kertomaan. Eli:

30.4 (RV40+3) klo 8.19 meille syntyi tyttö, 3910 g ja 51,5cm

Kotiin pääsimme 2.5. Synnytys oli tosi vauhdikas, puoli tuntia oltiin sairaalassa ennenkuin vauva syntyi! Edelliset kaksi synnytystä on kestänyt ja kestänyt vuorokauden verran, joten en osannut arvatakkaan että tämä tulisi näin nopeasti.
Isot veljet 4v ja 2v ovat innokkaita hoitamaan vauvaa. Isompi osaa olla nätisti, mutta pienempää saa kyllä vahtia koko ajan. Ei tahallaan tee mitään "pahaa", mutta on niin hohtamaton liikkeissään. Vauva syö ja nukkuu. Parina päivänä vähän niinkuin olisi ollut jotain vatsanväänteitä :( , toivottavasti ohimenevää. Vauvapuolelle lisäkirjoituksia, mikäli tässä vain ehtii. Aikamoista menoa päivät kyllä ovat, eli kirjoittelu jää varmasti vähiin.
 
Onnea kaikille vauvaaantuneille :flower: :flower: :flower:

Mä taas täällä hormonien vallassa,tirautin pienet kyyneleet,ku rupesin miettimään,et kohta on kaikki meikäläiset saaneet nyyttinsä syliin :ashamed: ihanaahan se on,mut kohta se on masu kaikilta pois.

Nyt lähen kattoo jos ehtisin korkkaamaa sen meidän vauva-pinon

Piitsi ja Vilma 3vk4pv
 
Toukokuisista tuppautuu eräs "yliaikainen" tiedustelemaan, että te, joilla laskettu aika on jo ohittunut niin oletteko ensisynnyttäjiä vai löytyykö muksuja entuudestaan? Koitan tässä epätoivoisesti suorittaa jonkinmoista todennäköisyyslaskentaa, että koska tämä esikoisemme suvaitsisi syntyä :D

Kiitokset jo etukäteen ja anteeksi tuppautuminen pinoonne!

T. Carmen ja Nirppu 40+2
 
Meille syntyi lauantaina klo: 16.35 rv 41+2 kaunis tyttövauva. Mitat: 3455g, 51cm py 36cm.



Sairaalassa olin 5 tuntia, puudutuksia en ehtiny saamaan, ilokaasun avulla synnytin. 10 minuutin ponnistusvaihe. 2 asteen repeämä alapäässä kun ei välillihaa ehditty leikkaamaan. Lapsivesi oli vihreää, sydänäänet romahti, napanuora kaulan ympärillä ja solmussa. Paikalla kolme kätilöä, lastenlääkäri, synnytyslääkäri ja opiskelija sekä pari lastenhoitajaa. Nopeaa kävi mutta kipeää teki. Nyt kotona rauhallisen tytön kanssa..

sh07 ja rakkauspakkaus
 
onnea onnea sh07!! onneksi lopulta kaikki hyvin!


viljaliina mä olen viimonen, mut ei haittaa :) mulla tulee huomenna nääs vasta viikkoja 41 tasan

ja carmen minulla nyt toinen raskaus ja esikoinenkin syntyi käynnistyksellä rv 41, tosin silloin raskausmyrkytyksen takia käynnistivät. eikä olisi varmaan iteksiään tullut vielä pariinkaan viikkoon sillä mulla oli ennen raskautumista hirmu epäsäännöllinen kierto ja laskettua aikaakin siirrettiin silloin parillaviikolla eteenpäin.

nyt laskettuaika piti aika hyvin paikkansa, ei heittänyt kuin 4 päivää, joten toiveissa et lähtis syntyy iteksiään....
 
safariina, eihän sitä vielä tiedä - mulla aloitetaan käynnistys vasta perjantaina ja siinähän voi mennä monta päivää, joten hyvin saatat vielä ehtiä ensin :) Nyt on ihan hyvä mieli kun pääsin eilen kontrollissa näkemään, että mahassa on kaikki hienosti. Kyllä tämä homma vielä tästä etenee!

Viljaliina 41+6
 

Yhteistyössä