Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Alkuperäinen kirjoittaja millis1981:
[/url][color=Green3]

Mukana menossa keskiviikkona 22.4.2009:

jenni-juulia: 1.IVF, punktio 3.4, siirto 8.4, lyhyt kaava pp14

viiva:1.IVF, punktio 7.4, siirto 9.4, pitkä kaava pp13

nuuskis80: 2.IVF, punktio 7.4, siirto 9.4, pitkä kaava, Oulu vl pp13

Zin: 1.IVF, punktio 10.4, siirto 15.4, pitkä kaava pp7

millis1981: 1.IVF:n 1.PAS, siirto 16.4 pp6

Rockafella: 1.ICSI, punktio 14.4, siirto 17.4 pp5

Milliäinen: 2.IVF, punktio 22.4, siirto 24.4, Tre Väestöliitto pp-

pirppa75: 1.IVF punktio 21.4, siirto pp-

Miimi78: 3.ICSI punktio/siirto vko 17-18, AVA pp-

Minska: 1.IVF/ICSI, punktio vko 18 pp-

Kenzo: 1.IVF, punktio 27.4, lyhyt kaava pp-

Kristiina76: 4.IVF, punktio/siirto vko 19?, lyhyt kaava, TAYS pp-

Sharlin: 1.IVF, punktio/siirto vko 19, pitkä kaava, HYKS pp-

vilhelmiina72: 6.IVF punktio/siirto vko 19 pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

Tirlittan1968: 1.IVF vko 22-23 pp-

emily81: 1.IVF:n 1.PAS, huhtikuussa pp0

dreamer78: IVF, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Veikka: PAS, toukokuussa? pp-

NPG: 3.ICSI, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Haave: 1.IVF:n 1.PAS toukokuussa pp-

Huurre-80: 2.ICSI, toukokuussa, pitkä kaava, VL pp-

shenda81: 1.IVF, lyhyt kaava pp-

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS huhtikuussa pp-

Maima: 1.IVF, TAYS pp-

[color=Green3]Plussanneet:[/color]

jerpuska 2.IVF:n 2. PAS

Myöhemmin onnistuvat: :hug:

Möhkö-72: 1.ICSI
kaisa81: 4.ICSI

Onnittelut kaikille plussanneille! Ihan älyttömän hieno juttu!

Meillä oli tänään suunnittelukerta ja sain reseptin sumuihin ja nolla-ultra ajan. Jos kaikki menee niin kuin pitäis, punktio ja siirto on joko viikon 21 lopussa tai viikolla 22. Ja jo nyt jännittää. Miten tässä jaksaa odottaa siihen asti. =) Ens tiistaina alotan sumutteleen et jospa se siitä sitten.

Sitä pitikin kysyä kun lääkäriltä unohdin, että mites noitten sumujen aikana alkoholin käyttö? Tässä kun on vappu tulossa niin uskaltaako sitä ottaa muutaman siiderin vai pitäiskö sitä olla ihan holittomalla linjalla? Pari päivää olisin silloin kerinny sumutteleen.

Ja mites kun sumujen ohjeessa luki et pitäis käyttää ehkäsyä niitten aikana ettei vaan tule raskaaksi. Ootteko noudattaneet ohjetta? Jotenkin tuntuu hullulta alkaa kaiveleen jotain kortsuja laatikosta kun ei sitä lasta oo ilmankaan sitä tullu.

Heippa :wave:

Minäkin ilmoittautuisin mukaan! Selasin ketjun nopsaan vasta läpi, joten nimiä muiistamatta onnea plussanneille -MAHTAVAA! , haleja ja tsemppiä neganneille -siihen ei totu koskaan-....ja hermoja kaikille piinailijoille!

Oma tausta nopsaan; meillä nyt 4. ISCi, joka nyt yksityisellä kun kunnallisella ollaan kaikki hoidot käyty läpi. Toisesta ISCI:stä saimme ihanan pikkumiehen v 2007 ja nyt kuumeillaan pikkukakkosta. Hoidot aloitimme v. 2003/2004. Viimeinen hoito kunnalllisella oli helmikuussa PAS -siirto (ainakin Nea-Millan muistan pinosta, nyt me plussataankin molemmat täällä!). Päätettiin nopsasti sen jälkeen vielä jatkaa yksityisellä niin kauan kunnes konkurssi iskee.

Mulla siis ISCI lyhyellä kaavalla puregonilla ja orgalutrranilla, tänään oli ultra ja nyt vartin päästä pregnyl mahamakkaraan, perjantaina punktio. Muniksia löytyi 9, johon olen oikein tyytyväinen, koska viime viikolla vasenta munasarjaa ei löytynyt ultrassa ollenkaan ja olin jo paniikissa että se on pistänyt tehtaan kiinni, mutta löytyikin tänään onneksi, oli suolen takana ollut piilossa =)

Joten nyt jänskäillään miten tällä kertaa punktio sujuu, kerran olen saanut siitä hyperin, mutta otetaan lunkisti. Siirto -jos kaikki hyvin menee- maanantaina.

Nyt tsemppiä kovasti kaikille ja plussia pinoon!

Junnu

Moi!

Täällä on käyty tänään ultrassa ja ihan hyvältä kuulemma näytti. Tänään on kp 10 ja ennusti oviksen tulevan akselilla lauantai-maanantai. (Johtofolli oli 10 mm ja limis 6,5 mm) Jos tulisi viimeistään maanantaina niin kerettäisiin siirtoon ennen vappua... Voi pliis tulis ovis viimeistään maanantaina! :/ :ashamed: Niinpä se siirtokin olisi jo huhtikuun puolella...

Tilasin nuita Clearbluen ovistestejä, ettei tarvitse jahkailla onko se ovisplussa vai ei. Nyt taas jotain tapahtuu tällä saralla ja meikkis on aivan täpinöissään!

Miten, onko teillä aloitettu luget ennen PAS:ia vai samana päivänä kuin tuo alkio siirretään? Mulla tehdään siis PAS luonnolliseen kiertoon ja luget onkin sitten ainoat lääkkeet mitä tässä siirrossa käytän.

Onnea plussanneille! :flower: :heart:
Negan testanneille/vuodon yllättämille :hug:

[/url][color=Green3]

Mukana menossa keskiviikkona 22.4.2009:

jenni-juulia: 1.IVF, punktio 3.4, siirto 8.4, lyhyt kaava pp14

Zin: 1.IVF, punktio 10.4, siirto 15.4, pitkä kaava pp7

millis1981: 1.IVF:n 1.PAS, siirto 16.4 pp6

Rockafella: 1.ICSI, punktio 14.4, siirto 17.4 pp5

emily81: 1.IVF:n 1.PAS, siirto 22.4 pp0

Milliäinen: 2.IVF, punktio 22.4, siirto 24.4, Tre Väestöliitto pp-

pirppa75: 1.IVF punktio 21.4, siirto 24.4 pp-

Miimi78: 3.ICSI punktio 24.4, siirto 27.4, AVA pp-

Junnu: 4.ICSI, punktio 24.4, siirto 27.4 pp-

Kenzo: 1.IVF, punktio 27.4, lyhyt kaava pp-

Minska: 1.IVF/ICSI, punktio 27/28.4 pp-

Kristiina76: 4.IVF, punktio/siirto vko 19?, lyhyt kaava, TAYS pp-

Sharlin: 1.IVF, punktio/siirto vko 19, pitkä kaava, HYKS pp-

vilhelmiina72: 6.IVF punktio/siirto vko 19 pp-

shenda81: 1.IVF, punkto vko 21, lyhyt kaava pp-

Maima: 1.IVF, punktio/siirto vko 21-22, TAYS pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

Tirlittan1968: 1.IVF vko 22-23 pp-

dreamer78: IVF, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Veikka: PAS, toukokuussa? pp-

NPG: 3.ICSI, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Haave: 1.IVF:n 1.PAS toukokuussa pp-

Huurre-80: 2.ICSI, toukokuussa, pitkä kaava, VL pp-

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS huhtikuussa pp-

Nea-Milla: 2.IVF, lyhyt kaava pp-

Rouva B: 1.IVF pp-

[color=Green3]Plussanneet:[/color]

nuuskis80: 2.IVF
jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS
viiva:1.IVF

Myöhemmin onnistuvat: :hug:

Möhkö-72: 1.ICSI
kaisa81: 4.ICSI

haave mulla aloitettiin luget vasta seuraavana päivänä siirrosta. Mullakin oli luonnolliseen kiertoon. Vielä tässä saadaan jännätä. Ittekin käytin noita Clearbluen testejä. Mä sain silloin jännätä pääsiäisen kanssa ja ihmeen kaupalla päästiin siirtoon. Tsemppiä sulle.

emily hieno homma että saitte kyytiläisen.

Täällä tapahtuu niin paljon ja plussaakin jo monella :) Onko Jenni-Juuliakin jo plussalla? :flower: Olette kovin positiivisia, joten toivoisin, että se tarttuisi minuunkin, kun en itse jaksa olla kovinkaan toiveikas.. :ashamed:

Suprecur sumuttelut alkaa ensi viikolla, jos ei menkat yllätä. Vaihteeksi menossa vissiin pitkähkö kierto, mutta ultran mukaan aikataulu näytti sopivalta lääkärin mielestä. Odotettavissa tunnemylläkkää ja päänsärkyä ja ties mitä. :/ Eipä vielä muuta tämän navan ympärillä.

Tervetuloa Junnu :wave:

Maima en usko, että haittaa vappuna jos siiderin tai pari sumujen aikaan. Ja siitä turvaseksistä, HÖH! Me ei ainakaan olla käytetty mitään suojia, kun ei olla käytetty muutenkaan kohta viiteen vuoteen.

Saatte siskot sitten neuvoa, että mikä olisi hyvä raskaustesti. Laskeskelin, että oilen tehnyt raskaustestin viimeksi joskus 90-luvun alussa ja siitähän alkaa olla jo - hyvänen aika, ei voi olla totta- melkein 20 vuotta. Niin se aika menee......

huomenta! Anteeksi etten ole ilmoitellut itsestäni: monet onkin kaipailleet. :flower:

Lauantaina oli pp 10 ja siitä lähtien on ollut hymy herkässä. Huomiseksi yritän saada veritestiaikaa ja sitten katsotaan sitä ultra-aikaa. Huolena on oireettomuus.. no tissit hiukan, mutta mikä on lugejen aikaansaamaa ja mikä ei?

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä piinailijoille!! :flower:

Hei NAiset!

Täällä minä taas vilkuttelen, joka siis liittyi ryhmään viime viikolla.
En ole tarinoinut kun vielä ei ole mitään tapahtunut.

Mutta nyt siis kp1 ja huomenna IVF-suunnittelukäynti Väestöliitolla.

jenni-juulialle Tsempitykset veritestiin, oireettomuus on aika yleinen raskausoire. :D

Minska: Minä hoidan päihdenuoria työkseni, joilla raskaus on tärkeää diagnosoida oikein ja varhain. Ja apteekin testit eivät ole tarpeeksi hyviä ammatti-käyttöön ainakaan. Jopa toinen sairaanhoitajistamme ehti olla 2kk raskaana kun Apteekin oma näytti vain negaa. Täällä käytetään Aconin kymppiä, mikä on tällä hetkellä luotettavin ja paras varhain näyttävä raskaustesti.

Ja Millikselle MOI! Me ollaan aiemminkin oltu samassa pinossa! :D Kiva kun jokunen "tuttu".

Miimi: Kiitos! Mie pääsin teidän listan hännille! Jee. :)

-Bee, kp1

Kyllä se vaan niin on, että raskaana sitä ollaan! Clearbluen testiki aamulla niin väitti :) Väestöliittoon soitin ja sanoin, että kaikki 5 raskaustestiä näyttää positiivista, että kyllä täsä taijetaan raskaana olla :LOL: Hoitajaa meinas naurattaa, sanoi, että kyllä he ois uskonu ihan sen yhen testinki perusteella :) Mutta minäpä en uskonu :LOL:
Varhaisultra-ajan sain samalla, se ois 18.5. Ja äitiysneuvolaan pitäis kans kuulemma soitella, huh huh! Siltiki tämän on uskomatonta!!

Mitäs viivalle kuuluu???!?!?

nuuskis, rv4+1

Zin
Nuuskis, tuo rv4+1 kuulostaa NIIN paljon paremmalle kuin pp13 tai mikälie se tänään olisikaan! Ihanaa! =)

Junnulle ja Miimille tsemppiä punktioon! Toivottavasti neula on pehmeä ja tuskaton!

Omassa navassa ei muutoksia. Testasin aamulla taas negan, mutta tämä oli erimerkkinen kuin edellinen ja selkeästi aivan kelvoton testi. Ei siis hätää. Menkat eivät ole edelleenkään alkaneet vaikka on kp 28/28. :)

Kuulostaa hyvältä jenni-juulia! :)

Nuuskis, kyllä täälläkin CB:n mukaan ollaan edelleen raskaana. Soittelin klinikalle tuloksen tänään. Mä kyllä vähän vähättelin tuota tekemieni testien määrää! :whistle: Ensi viikon alussa soittelevat mulle varhaisultra-ajan. :) Jaahas ja samoissa mennään! Toivottavasti saamme molemmat ne nyytit syliin saakka.

Enkä muuten ihan vielä täältä aio poistua. Olen sen verran taikauskoinen, että en uskalla mennä minnekään odottajien puolelle vielä piiiitkäään aikaan. Sitä paitsi pitäähän mun käydä kurkkimassa täällä vielä muidenkin kuulumisia. Taidan olla kiintynyt teihin
;)

++++ näitä vaan tänne lisää!!

viiva, rv4+1 (lunttasin sulta Nuuskis rv:t) ;) :)

Hei! :)
Tänään oli siirto päivä ja yksi 4 jotain alkio siirrettiin. Oli kuulemma erittäin hyvä. Samanlaisia hyviä pakastettiin kuusi varastoon.
Ja ICSI meille tehtiin :)

Miten nuo päivät nyt sitten merkataan?
Ja milloin uskallan testata? Pregnyl piikin pistin sunnuntaina.
Sanoivat että voin testata 7.5 mutta ei kyllä varmaan pysty sinne odottaa, vaikka pitäis.

Ja mikä olisi nyt sitten la? :)

Kiitos jos joku viitsii vastailla! :) :flower:

Zin
Tervetuloa Batinka ja onnittelut kyytiläiselle. Siirtopäivä on pp0 jotta siitäpä sitten piinailemaan kahdeksi loputtoman pitkäksi viikoksi!

).( Mä tajusin juuri kauhukseni että koska mulla on pitkä kaava niin kp:llä ei oo mitään väliä vaan ajanlasku alkaa Puregoneista. Eli nyt on vasta tavallaan kp 22/28 joten ei ihme ettei testeissä mitään näy!

T. Laskutaidoton Zin joka palaa nöyrästi piinailemaan vasta 8. päiväänsä...

PS. Viiva älä jätä meitä!

Täällä on taas käyty vilkasta keskustelua. Mä oon ollu niin työkiireissäni, että en ehdi koskaan kirjoittaa vaikka haluaisin..Nytkin taas pitäis mennä ja säntäillä kauppaan yms. Omaa napaa nyt sitten sen verran kuin ehdin kirjoittaa..

Kuudetta päivää sumuttelen ja nyt jo NIIN mieli heittelee. Eilen itkin ja raivosin vuorotellen. En kestä kun tää tästä pahenee. Ukkoparka kun hermoilen pienimmistäkin asioista. Toisaalta lähestyvä "tyhjennysvuotokin" voi aiheuttaa näitä hermo-oireita. Kärsin tavallisessa kierrossakin aina jonkinlaisista PMS-oireista..MRR!!
Semmosta piti teiltä kysyä, että miksi en osaa edes sumuttaa? :/ Vaikka kuinka teen ohjeen mukaan niin joka kertaa tulee pieni tippa suuta kohti ja toisesta päästä meinaa aina mennä osa nieluun. YÖK. Jääköhän tuonne mitään imeytymistä varten? Tääkin meinaa saada kiukustumaan ;)

Sitten vielä mun unettomuus- ja paniikkiasiaa. :)
Oon nukkunu paljon paremmin taas ja paniikkikin on kaikonnut. Voin sanoa, että VOIN HYVIN! :) Kiukut on pientä siihen mitä on sillon ku ei nuku ja iskee paniikki.
Että tämmöstä tänne!
Nyt pitää mennä!!
Tsemppiä piinailuihin itse kullekkin ja onnea matkaan kaikille!!
-Omassa navassa Huurre

batinka: Onnittelut kyytiläisestä :) Niinku zin tuosa sanoiki, niin siirtopäivä on pp0. Testailuista... mää testasin eka kerran pp10 :) Ja siitä sitte joka päivä, ihan tähän päivään asti :ashamed: Piti varmistaa, että pysyykö se plussa siinä!
Prengnylin takia on hyvä, ettei liian aikasin testaile. Se peijakas, ku saattaa antaa ns. väärän plussa :/ Pregnyl näkyy testissä 7-10 päivää, muistaakseni.
Ja laskettu aika. Voit itse katsoa sen vaikka www.vau.fi-sivuilta. Meet laskureihin ja sieltä sitte laskettu aika-kohtaan. Valitset sen "Laske hedelmöitysajankohdan mukaan". Sitte vaan laitat hedelmöittymispäivän ja kone laskee sen sitte :)
Mulla oli punktio 7.4., siirto 9.4. ja hedelmöittyminen 8.4. Kysyin sen hoitajalta siirron jälkeen.
Ei muutaku tsemppiä ja voimia piinailuihin, ne on piiiitkiiiääää päiviä ;)

zin: Niin tuo rv kuulostaa paljon paremmalta ku pp :) Toivottavasti sinäki pääset kohta muuttaan pp:t rv:ksi!

viiva: Samassa veneessä sitte ollaan :) Ei täsä itekkään vielä uskalla plussanneisiin liittyä. Ehkä tämän tajuaa sitte ultran jälkeen :)

nuuskis, rv 4+1

Nuuskis, onnea vielä plussasta, Batinka: tsemppiä kyytiin!

ON: Eka (ja ainoa) ultra takana. Yhteensä 10 rakkulaa löytyi ja punktio on ensi tiistaina. Jos on jotain siirrettävää, niin sitten siirretään jo torstaina. Viimeksi oli blastoon asti, 5pv, mutta nyt tuo vappu sotkee suunnitelmat eli siirretään jo aiemmin höh.

Yhteistyössä