HUHHUH!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kamalaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kamalaa

Vieras
Kyllä kun noita missifinalisteja katsoi niin ei voi muuta sanoa kuin että eikö suomesta löydy enää kauniita naisia!?!? Noista ei kyllä missiainesta ole yksikään! 8 ja 10 ovat ainoat joten kuten siedettävän näköiset.

1. Ihan järkyttävä, näyttää joltain alkoholistilta.
2. Ihan sievä tyttö, mutta aivan tavallinen ja jotenkin liian iso pää.
3. Mitä ihmettä?? Mistä ilotalosta tuo on karannut?! Aivan järkyttävän näköinen!
4. Yksinkertaisesti ruma. Näyttää nelikymppiseltä.
5. Ei missiainesta ollenkaan, joku juontaja tulee mieleen. Oudot kasvonpiirteet.
6. Ihan ok, mutta ei kyllä näytä yhtään suomalaiselta. Ihan kuin jostain espanjan saippuasarjasta revitty.
7. Harakan näköinen.
8. Kaikista luonnollisimman näköinen tapaus vaikka tuleekin strutsi mieleen.
9. Hevonen? Nelikymppisen näköinen tuokin.
10. Ainut kaunis tapaus, vaikka näkee selvästi ettei tuossa tytössä ole mitään muuta omaa kuin ehkä nenä. Täysin luonnottoman näköinen.

Ja ei, en ole itsekkään täydellinen, mutta en ole myöskään missikisoihin yrittämässäkään.
Miksei koko missikisoja voida suomesta lopettaa, jos taso on tuo, ja kun ei niillä kuitenkaan kruunaamisen jälkeen ole mitään virkaa. Unohtuvat samantien.

jaa, sekö on taas karjamarkkinat. en koskaan katso kisoja, en tiä anne pohtamon jälkeen yhtään missiä, tai ehkä lolan, vai oliko se missi? olen opettanut tyttärelleni erilaista arvomaailmaa kuin itsensä näyttäminen bikineissä.

Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:
*merks* Pakko näyttää tää ukolle niin saa seki nauraa! :laugh:

EI siis misseille vaan ap:n tekstille...

Mikä mahtaa kotimammaa naurattaa? Älykkyysosamäärä laskenut liikaa kenties. Musta on ainakin surullista että rahoja syynätään tuollaisiin kisoihin jotka ovat ihan turhia, ihan niin kun sitä rahaa ei voisi muualle laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilmavallaton:
Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:
*merks* Pakko näyttää tää ukolle niin saa seki nauraa! :laugh:

EI siis misseille vaan ap:n tekstille...

Mikä mahtaa kotimammaa naurattaa? Älykkyysosamäärä laskenut liikaa kenties. Musta on ainakin surullista että rahoja syynätään tuollaisiin kisoihin jotka ovat ihan turhia, ihan niin kun sitä rahaa ei voisi muualle laittaa.

On mustakin paljon, paljon turhia asioita joihin rahaa syydetään, mutta en huomannut että tämä aloitus koski sitä asiaa?
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kivaa tää arvostelu! Jee! :attn: Laita ap vielä oma kuvasi, kun noi missit sä kerran jo arvostelit ja mäkin haluisin vähän arvostella! B)

Tässä on katsos se ero. Ap ei ole laittanut kuvaansa nettiin arvosteltavaksi eikä ilmoittautunut karjamarkkinakisoihin, nuo toiset tytöt taas ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kivaa tää arvostelu! Jee! :attn: Laita ap vielä oma kuvasi, kun noi missit sä kerran jo arvostelit ja mäkin haluisin vähän arvostella! B)

Tässä on katsos se ero. Ap ei ole laittanut kuvaansa nettiin arvosteltavaksi eikä ilmoittautunut karjamarkkinakisoihin, nuo toiset tytöt taas ovat.

Näin juuri. Itse ne ovat itsensä tyrkylle laittaneet joten miksei niitä saisi arvostella kun tuosta lehmäjoukosta pitäisi suomen "kaunein" valita?

Alkuperäinen kirjoittaja Hillaliini:
Näin juuri. Itse ne ovat itsensä tyrkylle laittaneet joten miksei niitä saisi arvostella kun tuosta lehmäjoukosta pitäisi suomen "kaunein" valita?

Lehmäjoukosta? Tietääkseni se ihan naisihmisistä valitaan vai missä tuolla lehmiä on?

Mä en voi käsittää tuollaista lapsellista haukkumista :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Alkuperäinen kirjoittaja Hillaliini:

Lehmäjoukosta? Tietääkseni se ihan naisihmisistä valitaan vai missä tuolla lehmiä on?

Mä en voi käsittää tuollaista lapsellista haukkumista :headwall:

Sanoin siksi lehmäjoukko, kun edellinen oli tituleerannut kisoja karjamarkkinakisoiksi, ja eikö niissä lehmiäkin myydä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jep jep. Ap ei laitakaan itseään likoon millään tavalla, mutta silti on pokkaa arvostella muita. Siinä todellakin on ero, olen samaa mieltä.

Yhteistyössä