Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mua ihmetyttää, mistä löytyy kaksi niin urpoa ihmistä...eli 1) äiti joka haluaa jättää 3-viikkoisen vauvansa hoitoon mennessään itse baariin, ja 2) ihminen joka suostuu ottamaan ihan vastasyntyneen hoitoon sillä aikaa kun tämän vanhemmat menevät baariin.
Siis mä en ainakaan ottaisi vastasyntynyttä meille yökylään. No way. Ja jos olisin tyrkyttänyt omiani siinä iässä hoitoon isovanhemmille, kummeille, tädeilleni, veljelleni, kenelle vaan, niin taatusti olisivat sanoneet että eiköhän sun paikkasi ole vielä toistaiseksi vauvasi luona. En tosin olisi pystynyt tai halunnut olla erossakaan vielä noin pienestä.
Mutta meitä on moneen junaan, ja jotkut jää jopa asemalle.
Samaa mieltä. En mäkään ymmärrä, miksi kolmen viikon jälkeen pitää jo päästä baariin? Mä ymmärrän tunnin kahvilareissun (kun baariin nyt ei yleensä mennä vain tunniksi, ei mulla muuten mitään baareja vastaan...) tai jos äiti haluaa lenkille, mutta että kännit pitää päästä vetämään, niin...
Enkä tosiaan itse ottais noin pientä yökylään. En, ellei olisi aivan pakko (esim. äiti ja isä joutuisivat molemmat sairaalaan...).