Huhhuh.. perhe kasvaakin sitten urakalla kertalaakista...

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jatta:
ap, saitko np-ultrassa tietää?
Onnea:)
Juu :)
Kaikki näytti pikkusilla olevan erinomaisen hyvin, ja kovasti liikkuivat :heart: luulisi etttä tuntisin moisen sätkimisen jo. No, enköhän aikanaan saa tuntea liikettä enemmän kuin tarpeeksi :D
Onneksi en nyt näillä helteillä ole viimeisilläni... Tsemiä vaan niille jotka nyt ovat.
Millanenhan maha mun 156- senttiseen runkoon vielä pullahtaa... :eek:
 
olisit onnellinen
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Mua muuten arsytti neuvolassa se asenne , etta koko ajan voivoteltiin etta tama on riskiraskaus, varmasti syntyvat etuajassa jne....
Miksi? Kaksosraskaus on aina riskiraskaus ja sinua on silloin hoidettu asianmukaisesti. Jo neuvolassa hommansa osaava täti on tehnyt työnsä kunnolla niin miksi siitäkin pitää sanoa. Koskaan ihmiset ei ole tyytyväisiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja olisit onnellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Mua muuten arsytti neuvolassa se asenne , etta koko ajan voivoteltiin etta tama on riskiraskaus, varmasti syntyvat etuajassa jne....
Miksi? Kaksosraskaus on aina riskiraskaus ja sinua on silloin hoidettu asianmukaisesti. Jo neuvolassa hommansa osaava täti on tehnyt työnsä kunnolla niin miksi siitäkin pitää sanoa. Koskaan ihmiset ei ole tyytyväisiä.
Th oli yhta pihalla kuin lumiukko kaksosraskaudesta. Jatkuvaa voivottelua.Kuka sellaista kestaa. Vahan tsemppia ja kannustusta kyllakin.
 
vieras
Onnea ap:lle!
Mä kyllä sanoisin että ei tarvi ihan kouluunlähtöön asti odottaa kun helpottaa, itsellä nyt neljävuotiaat kaksoset ja elämä on jo ihan mukavaa :) Samanikäisestä sisaruksesta on lapselle seuraa, mukavasti jo leikkivät kaksistaan. Mutta sen myytin kumoan että " meneehän ne kaksi siinä kuin yksikin" Se ei pidä paikkaansa, kahdessa lapsessa on kaksinkertainen työ.
Ihanaa odotusta, älä suotta jännitä tulevaisuutta etukäteen, kaikki sujuu varmasti ihan hyvin.
 
j
Paljon onnea ap:lle ja erityisesti voimia siihen loppuraskauteen, muistat ottaa oikein rauhallisesti, eli siis nautit vaan olostasi niin paljoin kuin se vain on silloin mahdollista :)
 
3 pojan äiti
Onnea! Omat tuplat jo leikki-iässä. Muistan tuon tunteen, kun sen tiedon sain vasta viikolla 15, että näitä onkin kaksi! Voimia tarvitaan, mutta iloa saat myös tuplasti!
 
Hei
Onnea ihan hirmusti.
Googlaahan Monikko-Onnea, on suljettu keskustelupalsta monikkoperheille, aivan loistavaa vertaistukea ja paljon tietoa.

Meillä on kaksoset 6kk, ja kaikki on mennyt erittäin hyvin, että eipä kannata ottaa mitään paniikkia tai ajatella on aina ja kaikilla rankkaa kaksosten kanssa. Hommaahan tässä on, mutta onpahan tupla tai jopa triplailo katsella noita kahta pallonaamaa :)

Onnea!
 

Yhteistyössä