ei tsiisus
Kehtaavat vielä väittää, että työssäkäyminen helpompaa kuin kotona oleminen lasten kanssa, vaikka eivät ole koskaan olleet töissä. Aika kumma sellaista väitää jos ei kokemusta:0
On. Elelee miehen rahoilla tai sitten saa sossusta yms. Yksikin tuttu tehnyt neljä lasta tasaisin väliajoin, ollut 10v kotona. Eikä ole kiirettä omien sanojen mukaan töihin.Alkuperäinen kirjoittaja Lämpöhalvaus:Siis ei ikinä-koskaan töissä vaan pelkästään kotiäitinä? Onko sellaisia olemassakaan?
Mutta eikö ne IKINÄ ole olleet töissä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tunnen montakin sellaista, olleet kotona kauan.
Olen neljän vuoden ajan. Oli helppoa hommaa verrattuna työssäkäymiseen.Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Ap, oletko sä kokeillut kotiäitiyttä?
Ja toisilla ne ukot tulee sieltä töistä, asettuu sohvalle ja olettaa palvelun pelaavan, ruoka valmiina, kahvihetki, pyykit pestynä ja viikattuna kaapissa ja vaimo aina niin iloinen ja hymy kasvoilla kuuntelemassa, kuinka siellä töissä oli niiiiin raskasta (mitä ehkä olikin, mutta kotiäiti se vaan saa maleksia päivät pitkät eikä väsymyksestä tietookaan..)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tunnen montakin sellaista, olleet kotona kauan ja kun mies tulee töistä niin vinkuvat miehelleen että on ollut töissä lomailemassa ja valittavat kuinka raskasta taas on ollut. Mä en kehtais suoraan sanottuna. Ja kyllä vaan vinkuvat minullekin kun töistä kotiudun, että voi kuinka kivaa olla töissä kun on kahvitauot ja kaikki. Ihan kuin kotona ei ehtisi kahvia ryystää? :0Kyllä harmittaa välillä, mutta näkevät sitten kus joskus töihin menevät.
Ei, vain työharjoittelussa joskus kouluaikoinaan. Uskomatonta mutta totta, on niitäkin jotka tekee lapsia putkeen peruskoulun jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta eikö ne IKINÄ ole olleet töissä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tunnen montakin sellaista, olleet kotona kauan.
Montako lasta sulla on, millaisilla ikäeroilla ja kauanko olet itse ollut kotona lasten ollessa pieniä?Alkuperäinen kirjoittaja ei tsiisus:Kehtaavat vielä väittää, että työssäkäyminen helpompaa kuin kotona oleminen lasten kanssa, vaikka eivät ole koskaan olleet töissä. Aika kumma sellaista väitää jos ei kokemusta:0
Alkuperäinen kirjoittaja Lämpöhalvaus:Siis ei ikinä-koskaan töissä vaan pelkästään kotiäitinä? Onko sellaisia olemassakaan?
Itsekin olen ollut kotiäitinä 7v, ja nyt töissä sen jälkeen jo reilun 3v. Mun mielestä molemmissa on hyvät ja huonot puolensa. Nyt en kyllä enää työssäkäyntiä vaihtaisi kotiäitiyteenAlkuperäinen kirjoittaja ap:Olen neljän vuoden ajan. Oli helppoa hommaa verrattuna työssäkäymiseen.Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Ap, oletko sä kokeillut kotiäitiyttä?
hyvä, että sullakin edes joskus on hauskaaAlkuperäinen kirjoittaja ei tsiisus:Kehtaavat vielä väittää, että työssäkäyminen helpompaa kuin kotona oleminen lasten kanssa, vaikka eivät ole koskaan olleet töissä. Aika kumma sellaista väitää jos ei kokemusta:0
Tätä mä oon ihmetellyt, kun tämän tästä kuulen jokun sanovan, että lorvitaan kotona KELAN rahojen turvin..! Kaikille kuuluu kelan rahat, toiset saa ehkä vähän enemmän, jos miehen tulot pienet, mutta kuitenkin. Kaikki saavat kotihoidontukea ja lapsilisää.Alkuperäinen kirjoittaja mmm:Juups, on näitä nähty. Ketuttaa kyllä kun tekee pitkää päivä ja toiset lorvii vuosikaudet kotona sossun tai kelan rahojen turvin.