huh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
mies ja poika lähti pois jaloista et sain rauhassa siivota. vaihdoin makkarin järjestystä, puunasin pesuhuoneen ja saunan, pesin kaks koneellista pyykkiä, imuroin koko kämpän, pesin vessan ja tuulikaapin ja pakkasin talvikengät pois. kello on yhdeksän, multa on veto pois ja viel on keittiö kun pommin jäljiltä ja olkkarista pölyt pyyhkimättä ja lattia pesemättä..

ja toki juuri kun olin saanut eteisen tiptop tuli koira ja kusi lattialle :saint:

mut oma vika, siivosin niin höökillä et raasu ei päässy pariin tuntiin ulos :ashamed: et annoin anteeks :D

taidan sälyttää keittiön siivoomisen miehelle siitä hyvästä et valvotti mua koko yön ja makas rapuloissaan koko päivän B)

ah, paras jäi kertomatta. mulla on tällanen tuubitoppi kotipaitana ja äsken sit auvoisasti polttelin siivoustupakkia pihassa ja morjestelin naapureille ja se mun toppi oli valahtanu sillee et toinen rinta näky.. siis oli mul rintsikat, eli oikeestaa niin et toinen kuppi näky :xmas: :headwall:

"laiska se töitään luettelee" :D meillä oli äitillä aina tapana sanoa näin:) en siis sulle mitenkään tarkota tätä, mut tuli lapsuus mieleen ku mä luettelin äidille mitä on tullu tehtyä:)

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
ah, paras jäi kertomatta. mulla on tällanen tuubitoppi kotipaitana ja äsken sit auvoisasti polttelin siivoustupakkia pihassa ja morjestelin naapureille ja se mun toppi oli valahtanu sillee et toinen rinta näky.. siis oli mul rintsikat, eli oikeestaa niin et toinen kuppi näky :xmas: :headwall:

:laugh: :laugh: :laugh: