huh, olipa taas kamala baarireissu eilen. :/ miksi ihmeessä naiset eivät voi jättää miestäni rauhaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihainen avovaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tuliko mieleen, että nää naiset jostain tietää sun miehes jorman koon...

mistä ne ämmät sen tietäis?? se vaan näkyy kaikista housuista isona kohoumana!

Herranen aika, eikö nyt baariin vois laittaa muutakin päälle kuin balettitrikoot?!

ihan normaaleja miesten housuja käyttää, esim seppälästä tms. vaatekaupoista ostettuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
nonni.pistäppä kuvvaa, sillee että ukolla on housut jalassa niin voimma antaa arvion. eikä sitte tungeta mitään sukkapalloja sinne. :snotty:

mieheni on sen verran ujo, ettei kehtaa vehjettään kaikille näytellä. :) sori, se vehje on vaan mun nähtäväksi. :p

:laugh: :laugh: aika mainio. hyvää illanjatkoa porvooseen :D

No mistähän ne tietäis... Ehkä kantsisi avata ne silmät... Ootko tosiaan ajatellut, miten se mies toimii yksinään baarissa, kun et ole "pelastamassa"?

nonni.pistäppä kuvvaa, sillee että ukolla on housut jalassa niin voimma antaa arvion. eikä sitte tungeta mitään sukkapalloja sinne. :snotty:

mieheni on sen verran ujo, ettei kehtaa vehjettään kaikille näytellä. :) sori, se vehje on vaan mun nähtäväksi. :p

...ja kenenkä tahansa muun, joka sattuu sitä näytille pyytämään sun ollessas toisaalla, kun sun miehes ei henno sanoa ei.

:laugh: :laugh: aika mainio. hyvää illanjatkoa porvooseen :D

kuten sanoin, ei ole porvoo kotikaupunkimme. onko vaikea uskoa että kaikilla miehillä ei ole millimuna?? kai tiedät holmesin? mieheni koko ei paljoa pienempi ole.. :p

siis, ei voi olla totta mita pelleja....Tottakai nyt aikuiset ihmiset osaa sanoa ei. Tosiaan jos joku kattaan mun alapaahan yrittaa lykata niin saatan jopa laimaista. Ei naiset nyt varmaan noin himona sun miehen peraan ole, tai pippelin peraan. Kylla naiset munaa saa jos tahtoo ilman sun miehen vonkaamista. Ja on sun mies ja sina tosi tiolloja kun annatte tuollaista tapahtua, vaikka en usko koko juttuun!

joo kyllä nyt on palturia tää aloitus! Mun siskon exällä oli kuulemma aikas iso ja eipä se kuunä päivänä näkynyt ikinä ulospäin vaikka oli mitkä housut tahansa päällä..

seisooko sun miehellä 24/7 vai vaan baarissa? kun sanoit et 27cm seisokissa.. tuskin niin iso ihan lepotilassa...

No on kyllä kumma mies jos ei saa suutaan avattua ku sitä kopeloidaan ja jos ei sitä haluu... Vaikka kuinka olis hellämielinen niin ei kai kukaan haluu et itelleen tehään jotain mitä ei halua. Taitaa oikeesti ukkos vaan tykätä kun sen kalua vähän yksinäiset naiset pikkasen koskettelee ja ajattelee et on mukavasti nyt hellämielinen ja piristää jonku yh:n elämää ja antaa mahollisuuden yh:lle joka ei oo saanu pitkään aikaan koskee miehen kaluun. Ja viä ISOON sellaseen :D .

Alkuperäinen kirjoittaja joojoo:
siis, ei voi olla totta mita pelleja....Tottakai nyt aikuiset ihmiset osaa sanoa ei. Tosiaan jos joku kattaan mun alapaahan yrittaa lykata niin saatan jopa laimaista. Ei naiset nyt varmaan noin himona sun miehen peraan ole, tai pippelin peraan. Kylla naiset munaa saa jos tahtoo ilman sun miehen vonkaamista. Ja on sun mies ja sina tosi tiolloja kun annatte tuollaista tapahtua, vaikka en usko koko juttuun!

saahan naiset munaa jos tahtoo, mutta ISOA munaa saa selvästi harvemmin, ainakaan 27centtistä.. ja paksua kun halko..

naiset jotenkin tuntuu huumaantuvan siitä vehkeestä, vilkaisevat kun kävellään, ja heti kun menen hakemaan tiskiltä juomia, naiset aloittavat sen parveilun.
kaikki ei käy vehkeeseen kiinni, jotkut vaan antaa numeroitaan. miehellä on niitä tuolla lompakossaan kymmeniä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tintti83:
kaikki ei käy vehkeeseen kiinni, jotkut vaan antaa numeroitaan. miehellä on niitä tuolla lompakossaan kymmeniä. :/

Nyt epäilen itsekin provosointia. Anteeksi, jos olen väärässä.

Miksi katsot kiltisti vierestä, jos miehesi säästää vieraiden naisten puhelinnumeroita? Eivätkö hälytyskellot soi?

miksi soisi? mies ei vaan siivoa lompakkoaan ikinä. ei hän ole antanut yhtään aihetta epäillä pettämistä!

ja provon huutelijat toiseen ketjuun. vain siksi että teillä ei ole tätä ongelmaa ei tarkoita ettei tätä ongelmaa olisi olemassa!! eikä miehenikään siitä kopeloinnista tykkää, todellakaan!!

niin ja lepotilassa vehje on lämpimässä (sisätiloissa) semmonen 20 cm pitkä.

Kiva et säästää viä ne numerot lompakossaan :D . Aattelin vaan sitä et jos säästää ja naiset osaa tollai hyökätä heti kimppuun niin on ilmeisesti jo ennen baariin menoa soittanu tai laittanu viestii kaikille moi mä oon se jolla 27 senttinen, muistatko ja oon niin hellämielinen et mua saa vapaasti kopeloida. Kyllä oma muija pelastaa ku selitän viä et en sitä oikeesti halua.

oh,no siis jo on julmia naisia jos ihan vallan käyvät keskellä baaria toisen housuja riisumaan,ja mies on niin kiltti ettei raaski sanoa vaan seisoo kiltisti ja tuumailee että no voitte avata :whistle: kas kun eivät rupea vemputtamaan miehes munaa keskellä tanssilattiaa :D no porvoossa kaikki on mahdollista

Yhteistyössä