Huh, olipa mustasukkainen nainen kaupassa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei ollut tarkoitus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28425380]koskaanhan ei tiedä mitä on aiemmin tapahtunut. Jos mies on vaikka juuri jäänyt kiinni pettämisestä tms. voi olla melko herkillä se nainen.

mutta sinänsä, ongelmahan ei ole sinun.[/QUOTE]

Tätä minäkin veikkaisin. Joku kriisi ko. parilla menossa. Jokainen, joka tietää miltä tuntuu kun mies jää kiinni pettämisestä, voi hyvin kuvitella että sen tiedon jälkeen vieraiden naisten moikkaukset ei ole ihan pikku juttu.

Itse olen luonnostani "kiukkuisen" näköinen. Monet on niin sanoneet, vaikka todellisuudessa en hermostu juur koskaan ja olen kaikkien kaveri :P minkäs sitä perusnaamalleen voi. Huvittavaa jos joku kuvittelee että erityisesti HÄN on joutunut mun pahan silmän kohteeksi *reps ja kops* voin vaan kuvitella kun miehelläkin noita naispuoleisia kavereita on joka sormelle :D

Mua silloin tällöin joidenkin pariskuntien kohdalla pelotti myyjänä ollessa, että tuleekohan kohta lokaa niskaan kun leveästi hymyilin ja saatoin jopa heittää läppää asiakkaiden kanssa, jos oli mies kassalla ja nainen vieressä/tuli siihen viereen. Voi olla, että joillain on vaan sellainen perusilme (mun perusilme esim on aika vattuuntunut), mutta aika tappavia katseita välillä sain vaikka kaikille yhtä iloinen olinkin. :D

(miten mä taas kirjoitin tuon yhdenkin lauseen, toivottavasti ymmärrätte pointin :D)

Yhteistyössä