Huh huh, olipahan kampaamoreissu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mä en oo yli puoleen vuoteen päässyt kampaajalle, kun on rahat ollu niin tiukilla ja nyt sitten äiti antoi mulle rahaa, että sain ylikasvaneen pehkon leikkautettua.
Kampaaja sitten ensi sanoikseen kysy kauhistunu ilme naamallaan, että "pidätsä aina tämmöstä tukkaa?" Minä sitten selitin, että huonon rahatilanteeni ja että kyseessä ei tosiaan oo mun unelmakampaus, mutta on pitänyt vaan tehdä parhaansa sillä tukalla mikä päässä on.
Sitten se kysyi mitä tuotteita käytän, johon sanoin että markettituotteilla mennään, ja ei meinaa niihinkään olla rahaa. Siitä alkoi kauhea marina miten kaikki on pilalla ja kaljuunnunkin varmaan kohta, kun huonot tuotteet tukkii karvatupet.
Myöskään se miten halusin hiukset leikattavan ei sopinut neidille, vänkäsi koko ajan vastaan, mutta leikkasi lopulta vastalauseitten saattamana haluamani mallin.
Ja tästä riemusta sain maksaa 35 euroa. En tiedä olenko herkkänahkainen, mutta toiste en sinne enää mene...

No olipas käytöstä kampaajalta...
Mulla kysy kampaaja viimeksi, että mitä hoitoainetta käytän? Ajattelin, että no jopas, mitähän se sillä tarkoittaa... No mä päätin sitten vastata rehellisesti, että Lasten muumisuihketta :ashamed:... tuumas vaan kampaaja, että ihanalle tuoksuu :whistle:

Harmi että sulle on käynyt noin koska kampaamossa käyntihän pitäisi olla hemmottelua.

Hitsi kun sulla olis ollut kanttia lähteä siitä menemään ennenkuin aloitti leikkaukset,niitten alkumärinöiden aikana:)

Lisään vielä että itselläni ei olis ollut pokkaa kylläkään kanssa lähteä

Olisit kysynyt kampaajalta onko tämä hänen käsityksensä hyvästä ja mukavasta asiakaspalvelusta. Jos ei olisi sävy muuttunut olisin vastannut jaloillani, eli lähtenyt ulos liikkeestä. Kampaamoita on pilvinpimein ja tämän ymmärtää myös ammattilainen, joka tämä sinun kohtaamasi henkilö ei valitettavasti ollut. Ei ollut mitenkään asiallista palvelua, ja palautetta kannattaa kyllä antaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
No olipas käytöstä kampaajalta...
Mulla kysy kampaaja viimeksi, että mitä hoitoainetta käytän? Ajattelin, että no jopas, mitähän se sillä tarkoittaa... No mä päätin sitten vastata rehellisesti, että Lasten muumisuihketta :ashamed:... tuumas vaan kampaaja, että ihanalle tuoksuu :whistle:

:laugh: Mua naurattaa toi tilanne. Fiksu kampaaja sulla.

Yhteistyössä