P
Päätä särkee
Vieras
Saa kyllä olla viimeiset kaverisynttärit meidän perheessä alle kouluikäisille. Kuopus saa pitää aikaisintaan ekalla kaverisynttärit. Ihan järkyttävää menoa! Meillä ei ollut edes kuin 5 lasta (4-5v) + omat. Heti alusta asti lapset juoksentelivat päättömästi pitkin asuntoa, ja kun miehen kanssa vuoron perään komennettiin rauhallisempiin puuhiin ja yritettin ohjata leikkimään jollain leluilla, sitä kesti ehkä 5min ja taas sama juoksu ja kirkuminen. Pari lasta myös tappelivat koko ajan. Olin järjestänyt ongintaa ja sillä sain hetkeksi menon rauhoittumaan, mutta muuten oli täysi kaaos päällä koko synttärien ajan. Kuvittelin mielessäni, kuinka lapset varmaan kivasti tekee legoista isoja rakennelmia YHDESSÄ tms. mutta leikki oli pelkkää juoksemista ja kirkumista. Kauheaa!