V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?pos=-21943
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras minä:Mitä se tyttö siinä oikein kiukkus... Mun englanninkielentaito on ikävä kyllä todella huono. Miksi se ei kelvannut?
Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Juupa juu.. Multa vois päästä muutama ruma sana tuolle tyttöselle. Toivottavasti elämä ei ole liian raju sille, kun se tulee oikeesti vastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Juupa juu.. Multa vois päästä muutama ruma sana tuolle tyttöselle. Toivottavasti elämä ei ole liian raju sille, kun se tulee oikeesti vastaan.
En mä usko, että toi tyttö tulee ikinä kokemaan "arkea". Jenkkilän rikkaiden elämä ei vain ole sellaista.
Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Juupa juu.. Multa vois päästä muutama ruma sana tuolle tyttöselle. Toivottavasti elämä ei ole liian raju sille, kun se tulee oikeesti vastaan.
En mä usko, että toi tyttö tulee ikinä kokemaan "arkea". Jenkkilän rikkaiden elämä ei vain ole sellaista.
Eipä sekään kivaa olisi. Tai olisihan se kivaa, jos ei tarvisi esim. ikinä laskea, et rahat riittää ruokaan, mutta kyllä mä mielummin elän kuitenkin oikeeta elämää. Tuollasessaympäristössä voisi olla vaikeaa olla ylpistymättä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mua rupes ihan hirveesti naurattamaandraama queen...
Alkuperäinen kirjoittaja kaktus:No voi luoja....
En mäkään oikein saanut selvää, et olikos se vääränlainen auto vai mitä se marisi?
Alkuperäinen kirjoittaja kaktus:No voi luoja....
En mäkään oikein saanut selvää, et olikos se vääränlainen auto vai mitä se marisi?