Huh huh mikä lellipentu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras minä:
Mitä se tyttö siinä oikein kiukkus... Mun englanninkielentaito on ikävä kyllä todella huono. Miksi se ei kelvannut?

no mäkään en kyllä kunnolla ymmärtäny, mut olikohan niin ettei tyttö halunnu vielä tossa tilanteessa saada lahjaa vaan vasta sit kun oli ne oikeet synttärijuhlat...

Vissiin se auto tuli tytön mielestä päivää liian aikaisin, et sillä kai piti olla jotkut pippalot ja auto olisi pitänyt antaa vasta niiden jälkeen, mut annettiinkin ennen. Toivottavasti tuollekin tytölle joskus tulee karu arki eteen. En tajua vanhempia, jotka lellivät lapsensa pilalle.

Tyttö olisi halunnut saada sen auton vasta juhlissa. Kaiketi siksi, että se olisi kruunannut tilanteen ja olisi päässyt leveilemään.

Huomasitteko muuten, että kaikesta rahasta huolimatta neitonen ei silti osannut kävellä koroilla :D .

Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Juupa juu.. Multa vois päästä muutama ruma sana tuolle tyttöselle. Toivottavasti elämä ei ole liian raju sille, kun se tulee oikeesti vastaan.

En mä usko, että toi tyttö tulee ikinä kokemaan "arkea". Jenkkilän rikkaiden elämä ei vain ole sellaista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juupa juu.. Multa vois päästä muutama ruma sana tuolle tyttöselle. Toivottavasti elämä ei ole liian raju sille, kun se tulee oikeesti vastaan.

En mä usko, että toi tyttö tulee ikinä kokemaan "arkea". Jenkkilän rikkaiden elämä ei vain ole sellaista.

Eipä sekään kivaa olisi. Tai olisihan se kivaa, jos ei tarvisi esim. ikinä laskea, et rahat riittää ruokaan, mutta kyllä mä mielummin elän kuitenkin oikeeta elämää. Tuollasessaympäristössä voisi olla vaikeaa olla ylpistymättä.

Eipä sekään kivaa olisi. Tai olisihan se kivaa, jos ei tarvisi esim. ikinä laskea, et rahat riittää ruokaan, mutta kyllä mä mielummin elän kuitenkin oikeeta elämää. Tuollasessaympäristössä voisi olla vaikeaa olla ylpistymättä.

Ei ne ihan oikeasti ole omasta mielestään "ylpeitä" ja useat pitävät oikeutenaan kohdella muita kuin paskaa ja ajattelevat olevansa parempia kuin köyhät. Tuo on oikeaa elämää heille.

Kyllä noissa voi vanhemmatkin aina katsoa peiliin.

...ootteko kattonu sitä Subin Daddy's girl -sarjaa? (tulee aika myöhään). ...En tiedä, mikä sen sarjan tarkoitus on, mutta jos se on pistää vihaksi, niin mission accomplished.

mua rupes ihan hirveesti naurattamaan :D draama queen...

No älä! VÄHÄNKÖ mua hävettäis tommosen jälkeen. Siis en ikinä, en kuuna päivänä kehtais laittaa naamani talosta pihalle enää. :D ...vaikka eiköhän ne ton "kaverit" ole jo aiemminkin tottuneet ystävänsä lempeään luonteeseen...

Alkuperäinen kirjoittaja kaktus:
No voi luoja....

En mäkään oikein saanut selvää, et olikos se vääränlainen auto vai mitä se marisi?

Se sai sen mielestään vääränä päivänä, auto olis pitäny luovuttaa vasta juhlissa. Äiti kuulemma pilasi tyttärensä koko elämän, ja tytär sanoi vihaavansa äitiään.

Alkuperäinen kirjoittaja kaktus:
No voi luoja....

En mäkään oikein saanut selvää, et olikos se vääränlainen auto vai mitä se marisi?

Auto oli oikea, mutta antamisajankohta väärä. Ois pitäny antaa hänelle vasta juhlissa ja ääliömäiset, ajattelemattomat idioottivanhemmat ei sitä olleet tajunneet, joten "pilasivat sitten hänen elämänsä". :)

Niin ja tyttö huusi loppuun, että kaikki on pilalla, hän ei halua enää juhliakaan. Jotta juhlat peruttiin myös. (en sit tiiä peruttiinko, mutta niin tyttö huusi).

...ei kai. Meillä ois voitu perua vähän enemmänkin kuin vaan juhlat...

Yhteistyössä