Käskin tottakai ja kun ei luvannut, niin karkkipussi jäi äidilleAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti käskit ainakin poikasi antaa sille tytöllekin? Ei meillä ainakaan onnistuis tuollainen sovinismi tai syrjintä, johtui se sitten mistä toisen lapsen ominaisuudesta hyvänsä.
Hyvä, juuri näin se pitää mennä.Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Käskin tottakai ja kun ei luvannut, niin karkkipussi jäi äidilleAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti käskit ainakin poikasi antaa sille tytöllekin? Ei meillä ainakaan onnistuis tuollainen sovinismi tai syrjintä, johtui se sitten mistä toisen lapsen ominaisuudesta hyvänsä.
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Käskin tottakai ja kun ei luvannut, niin karkkipussi jäi äidilleAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti käskit ainakin poikasi antaa sille tytöllekin? Ei meillä ainakaan onnistuis tuollainen sovinismi tai syrjintä, johtui se sitten mistä toisen lapsen ominaisuudesta hyvänsä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Käskin tottakai ja kun ei luvannut, niin karkkipussi jäi äidilleAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti käskit ainakin poikasi antaa sille tytöllekin? Ei meillä ainakaan onnistuis tuollainen sovinismi tai syrjintä, johtui se sitten mistä toisen lapsen ominaisuudesta hyvänsä.
Aika kamalaa äidin kannalta, että taas piti uhrautua muiden hyvinvoinnin takia ja syödä se pussi
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Mikähän noilla pojilla on kun kynsien lakkauksesta tykätään? Onko se kovinkin yleistä vai pitäiskö meidän esitellä poikamme toisilleen?
Juu sit treffataan! Mennään juomaan iiiiiso lasillinen pepsi maxia johonkin ja annetaan poikiemme ihastella toistensa vaatteita ja kynsilakkojen vivahteita :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Mikähän noilla pojilla on kun kynsien lakkauksesta tykätään? Onko se kovinkin yleistä vai pitäiskö meidän esitellä poikamme toisilleen?
Eiköhän se onnnistu kun saamme vaan muuttokuorman tuotua tähän suureen kaupunkiin :wave:
Poikkeavien on niin vaikea elellä pikkukylissä vielä tänäkin päivänä
kas ku ei naavaa...Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Voe jesus, kiitos kaktuspillut aamunavauksesta
Vai miten se nyt meni, argh!!!
Mulla ei oo piikkejä pillussa, ainoastaan seittiä
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:kas ku ei naavaa...Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Voe jesus, kiitos kaktuspillut aamunavauksesta
Vai miten se nyt meni, argh!!!
Mulla ei oo piikkejä pillussa, ainoastaan seittiä
sulla nyt ei tasan oo mitään tietoa mun suhtautumisesta kyseisiin ryhmiin! eikä varmaan monen muunkaan suhtautumiseta. mua noissa sanoissa mättää se et niitä käytetään LAPSESTA.Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Ja mitä noihin sanoihin rasisti, sovinisti ja homo tulee niin mikä niissä mättää? Ne EIVÄT ole haukkumasanoja ja jotka ne semmosiks mieltää niin kannattaa katsastaa oma rasistisuus kyseisiä ryhmiä kohtaan :kieh:
Esim. sana homo määrittää vaan kyseisen ihmisen seksuaalisen suuntautumisen ja homot käyttävät itsekkin homo sanaa kertoessaan homoudestaan