Huh, hetken jo pelkäsin, että poikamme on rasisti mutta se onkin vaan sovinistihomo ;)

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
tjaah käytät *kivaa* nimitystä lapsestasi....
pilkku---> , nusnusnusnusnus pilkku---> , oohoohoohaah


:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

ja lohikäärme: elä seuraavalla kerralla istu siihen anopinjakkaran päälle, voipi mennä piikki pilluun ja sitte käypi niin kipiää että pipa kiristyy :hug:
ootpa tosi välkky.... minun mielestäni tollaiset nimitykset lapsesta ei ole kauheen mukavia. se on minun mielipiteeni en silti ole solvannut sellaisia jotka noin nimittelevät lapsiansa. miksi sinä ja monet muut solvaatte minua?
hei kuule, mie en oo solvannu sinua! lueppa uuelleen mitä kirjotin....

 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
On se nyt yks perkele ettei aikuinen ihminen ymmärrä huumoria :headwall: :headwall: :headwall:

Nimittely on mun mielestä täysin eri asia |O
no onhan se nähty... ei kaikki ymmärrä. ei sinun, muttei näköjään minunkaan... noh, se nyt oliki kyllä tiiossa ettei minun huumoria ymmärrä ku kourallinen ihmisiä... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
naurattaako sekin kun meidän 13v poika sanoo jotta "se v*tun nee**ri tai saa*anan homo" ja ei puhu edes vitsinä..
:eek:

siis miten tämä nyt mitenkään tähän ketjuun liittyy???

höllätkää nyt hyvänen aika sitä pipaa ees vähäsen!!! mie luulin että se oon mie jolla on se vitunmoinen hammassärky ja ärhäkkä aamu mutta on niitä kaktuspilluja näköjään muitaki palstalla tänään... :headwall:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
naurattaako sekin kun meidän 13v poika sanoo jotta "se v*tun nee**ri tai saa*anan homo" ja ei puhu edes vitsinä..
Olisko vähän eri asia? Mulle ei ainakaan tullu missään vaiheessa mieleen, etteikö ap olis kertonu tätä juttua pilke silmäkulmassa?
tarkotankin et se mikä teitä naurattaa nyt ei nauratakkaa enää kun lapsi on 10 vuotta vanhempi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
naurattaako sekin kun meidän 13v poika sanoo jotta "se v*tun nee**ri tai saa*anan homo" ja ei puhu edes vitsinä..
:eek:

siis miten tämä nyt mitenkään tähän ketjuun liittyy???

höllätkää nyt hyvänen aika sitä pipaa ees vähäsen!!! mie luulin että se oon mie jolla on se vitunmoinen hammassärky ja ärhäkkä aamu mutta on niitä kaktuspilluja näköjään muitaki palstalla tänään... :headwall:
*reps*

:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
naurattaako sekin kun meidän 13v poika sanoo jotta "se v*tun nee**ri tai saa*anan homo" ja ei puhu edes vitsinä..
Olisko vähän eri asia? Mulle ei ainakaan tullu missään vaiheessa mieleen, etteikö ap olis kertonu tätä juttua pilke silmäkulmassa?
tarkotankin et se mikä teitä naurattaa nyt ei nauratakkaa enää kun lapsi on 10 vuotta vanhempi..
No, mä ymmärsin ap:n huumorin, sä et. En jaksa vääntää. Kaikkiin uppoaa erilaiset jutut.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
naurattaako sekin kun meidän 13v poika sanoo jotta "se v*tun nee**ri tai saa*anan homo" ja ei puhu edes vitsinä..
Olisko vähän eri asia? Mulle ei ainakaan tullu missään vaiheessa mieleen, etteikö ap olis kertonu tätä juttua pilke silmäkulmassa?
tarkotankin et se mikä teitä naurattaa nyt ei nauratakkaa enää kun lapsi on 10 vuotta vanhempi..

Niin, poikanihan jutun sanoi vai menikö se niin että sanoin pojalle, että se on sovinistihomo :whistle:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
naurattaako sekin kun meidän 13v poika sanoo jotta "se v*tun nee**ri tai saa*anan homo" ja ei puhu edes vitsinä..
Olisko vähän eri asia? Mulle ei ainakaan tullu missään vaiheessa mieleen, etteikö ap olis kertonu tätä juttua pilke silmäkulmassa?
tarkotankin et se mikä teitä naurattaa nyt ei nauratakkaa enää kun lapsi on 10 vuotta vanhempi..

Eiköhän se, että äiti keskustelupalstalla pilke silmäkulmassa kirjoittaa oman lapsensa olevan sovinistihomo, ole hieman eri asia kuin se, että 13-vuotias kutsuu jotakin vierasta ihmistä noilla nimityksillä... Hieman suhteellisuudentajua, pliis.
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiköhän se, että äiti keskustelupalstalla pilke silmäkulmassa kirjoittaa oman lapsensa olevan sovinistihomo, ole hieman eri asia kuin se, että 13-vuotias kutsuu jotakin vierasta ihmistä noilla nimityksillä... Hieman suhteellisuudentajua, pliis.
Näinhän se täällä menee että jos palstalla kutsut lastasi jollain nimityksellä, haukut lasta varmasti tosielämässäkin päin naamaa. :saint:
*erästäkin ämmä-ketjua muistellen* :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiköhän se, että äiti keskustelupalstalla pilke silmäkulmassa kirjoittaa oman lapsensa olevan sovinistihomo, ole hieman eri asia kuin se, että 13-vuotias kutsuu jotakin vierasta ihmistä noilla nimityksillä... Hieman suhteellisuudentajua, pliis.
Näinhän se täällä menee että jos palstalla kutsut lastasi jollain nimityksellä, haukut lasta varmasti tosielämässäkin päin naamaa. :saint:
*erästäkin ämmä-ketjua muistellen* :D
Juu. Ja itse huolestuisin enemmänkin siitä, että lapsia kasvattavat ihmiset, joilla ei tunnu olevan minkäänlaista huumorin- tai suhteellisuudentajua...

 
vieras
Toivottavasti käskit ainakin poikasi antaa sille tytöllekin? Ei meillä ainakaan onnistuis tuollainen sovinismi tai syrjintä, johtui se sitten mistä toisen lapsen ominaisuudesta hyvänsä.
 

Yhteistyössä