Huh... ehti jo käydä kylmä hiki otsalla

  • Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti
millipilli
Miehen lompakko oli hukassa, ei löytynyt sitten mistään... Mä pengoin kotoa ja mies haki töistä ja penkoi autoa jne. Lompakossa omien korttien lisäksi myös firman luottokortit ja muut. Ajattelin sitten vielä katsoa parista repusta mitä eteisessä oli jos poika vaikka ois jemmannut ja samalla hetkellä lompakko osui silmiin keittön lattialta tyhjän jätesäkin alta (joka oli siivouksen jäljiltä pudonnut siihen). Huh...
 
Hyvä et löytyi.
Mulla vähän väliä työpaikan avaimet hukassa.. Ihana tunne mennä töihin ja huomata ovella, että avaimet, missä hitossa ne avaimet on? Ihan varmana laitoin ne esim. perjantaina laukkuun ja nyt niitä ei oo misään. :eek:
No, kotiin on unohtunut muutaman kerran ja toisen takin taskuun kun aamulla lähtenyt väärällä takilla töihin. :D Ei onneks sen pahemmin ole vielä ainakaan hävinneet..
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:
Hyvä et löytyi.
Mulla vähän väliä työpaikan avaimet hukassa.. Ihana tunne mennä töihin ja huomata ovella, että avaimet, missä hitossa ne avaimet on? Ihan varmana laitoin ne esim. perjantaina laukkuun ja nyt niitä ei oo misään. :eek:
No, kotiin on unohtunut muutaman kerran ja toisen takin taskuun kun aamulla lähtenyt väärällä takilla töihin. :D Ei onneks sen pahemmin ole vielä ainakaan hävinneet..
Meillä oli kerran miehen kotiavaimet hukassa ja löytyivät mun repun sivutaskusta :D reppu oli avonaisena eteisen pöydän vieressä ja avaimet oli pudonneet pöydältä
 

Yhteistyössä