Huh, autokoulun kirjalliset läpi...*turha*

Saapasjalkakissa

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
3 490
0
36
Hitto mut oli kamalaa.... :D
Jännitti niin perhanasti ja kyllä mä virheitäkin tein muutaman :whistle:
Mut pääsin mä ne sentään läpi.
Vaikka kaikki nyt tässä onkin niin että mitä tommosista pienistä, niin kyllä se omassa mielessä kivalta tuntuu...
On vaan tässä omassa piirissä kaikki niin "vanhoja" ettei ne joko enää muista koko hommaa omista ajoistaan, tai sitte mä oon vaan niin paljon tyhmempi ku ne :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:
Menikö ihan ekalla? :)

Niin kirjallisetko ekalla? Joo.... mut tein mä siinä virheitäkin... ekassa osiossa oli yks väärin kun sai olla kolme ja toisessa oli 5 väärin ku sai olla 8... Että ei se nyt ihan nappiin menny... :D

Nyt ei auta ku jatkaa taas ajotunteja ja sitten joskus se oikeen ajokoe... *hirvitys*

no mulla tuli toiseen 3 väärin ja toiseen 8 että aika tiukille veti meikäläinen vaikka onneks ekalla pääsin :D mulle tulee aina paniikki noissa aika tehtävissä ja tiesin jo etukäteen mitkä oli vääri :/

Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:
no mulla tuli toiseen 3 väärin ja toiseen 8 että aika tiukille veti meikäläinen vaikka onneks ekalla pääsin :D mulle tulee aina paniikki noissa aika tehtävissä ja tiesin jo etukäteen mitkä oli vääri :/

Joo, mulla oli yks virhe semmonen että aika ylitty ku mä vaan panikoisin sitä aikaa vaikka piti sitä kuvaa tiirata :D

Sitte yhteen painoin väärin... piti painaa kyllä mut painoin ei, tajusin heti...
Kolmannessa kävi ajatusvirhe, siis kertakaikkinen ajatusvirhe... mitä lie olin siinä kohin ajatellu :whistle:
Loput virheetki oli ihan pelkkää huolimattomuutta... heti tajusin ku uudelleen näin kuvan että missä mätti.... Että voi ihminen paniikissa olla pönttö... vaikka oon kai mä muutenkin :D

Yhteistyössä