Hei Footbollers wife..mikenkiinnosta kyselisin, mitä kautta silloin varasitte huoneet tuolta hotellista?
Kävin meinaan tsekkaamassa niiden sivuilla, ja oli tosi viehättävän oloinen paikka, mutta listahinta oli kyllä aika kallis.
Saitteko mitään alennuksia, vai oliko se tosiaan tuo 160-200 dollaria yöltä?
Joskus meinaan vaan jodenkin buukkausfirmojen kauttaa saa hyviä tarjoushintoja, ja pihinä ihmisenä pohdin löytysikö mistään tuonne edullisempaa tapaa saada huone? Varsinkin kun aiomme viipyä kolmisen viikkoa, niin 20 x 200 dollaria menisi jo yli meidän kipurajan..
Myös muut saa kyllä hypätä viestiketjuun ja kertoa, jos ovat löytäneet kivoja hotelleja Hua-Hinista tai vaihtoehtoisesti Koh Changilta?
Tai jo lennämme Bangkokiin, niin mitäs jatkolentoja tai- yhteyksiä haluaisitte vinkata, meitä olisi kaksi aikuista ja yksi 4-v tyttö..
Tykkäämme melko rennosta menosta, retkeilystä ja nähtävyyksistä, mutta myös hotellikin saisi olla mielellään viihtyisä.
Mikään bilemesta ei tarvitse olla, mutta ei ihan kuollut käpykyläkään.
Kävin meinaan tsekkaamassa niiden sivuilla, ja oli tosi viehättävän oloinen paikka, mutta listahinta oli kyllä aika kallis.
Saitteko mitään alennuksia, vai oliko se tosiaan tuo 160-200 dollaria yöltä?
Joskus meinaan vaan jodenkin buukkausfirmojen kauttaa saa hyviä tarjoushintoja, ja pihinä ihmisenä pohdin löytysikö mistään tuonne edullisempaa tapaa saada huone? Varsinkin kun aiomme viipyä kolmisen viikkoa, niin 20 x 200 dollaria menisi jo yli meidän kipurajan..
Myös muut saa kyllä hypätä viestiketjuun ja kertoa, jos ovat löytäneet kivoja hotelleja Hua-Hinista tai vaihtoehtoisesti Koh Changilta?
Tai jo lennämme Bangkokiin, niin mitäs jatkolentoja tai- yhteyksiä haluaisitte vinkata, meitä olisi kaksi aikuista ja yksi 4-v tyttö..
Tykkäämme melko rennosta menosta, retkeilystä ja nähtävyyksistä, mutta myös hotellikin saisi olla mielellään viihtyisä.
Mikään bilemesta ei tarvitse olla, mutta ei ihan kuollut käpykyläkään.