vierailija
toivottavasti ei. jos saa niin meni kyllä mun maku taksihelsinkiin.Kiinnostavaa on, saako hän jatkaa taksiajoa.
toivottavasti ei. jos saa niin meni kyllä mun maku taksihelsinkiin.Kiinnostavaa on, saako hän jatkaa taksiajoa.
Somalithan on tunnetusti viisasta porukkaa...Ihme vikinää täällä, valehtelu on joissain kulttuureissa viisauden merkki. Hyvä yritys Husu. Jo silloin kun teit Ylen radio-ohjelmaa olit mun suosikki.
ja tosi kovia töimiehiä...Somalithan on tunnetusti viisasta ja porukkaa...
Selvittämättä jää tunteeko husu tehneensä väärin vai onko kyse vain taikasanoista joilla on päässyt ennenkin pälkähästä?Kuka tässä on ketään viatonta syyttänyt? Syyllinen itsekin on myöntänyt tehneensä väärin
Taikasanoja.Selvittämättä jää tunteeko husu tehneensä väärin vai onko kyse vain taikasanoista joilla on päässyt ennenkin pälkähästä?
Sitten husu heräsi.
tyypillinen suvakkiIhme vikinää täällä, valehtelu on joissain kulttuureissa viisauden merkki. Hyvä yritys Husu. Jo silloin kun teit Ylen radio-ohjelmaa olit mun suosikki.
Jaa vähän!Husulla alkaa vähän lähteä juttu lapasesta..
Viistöist, sano somali kun ikää kysyttiin.ja tosi kovia töimiehiä...
Viistöist, sano somali kun ikää kysyttiin.
Ny jostain kumman syystä kaipaisin todisteita huseeraajalta
Ei taida tuossa husun pesäpallomailatarinassa olla totta ehki sitteeksi.Ny jostain kumman syystä kaipaisin todisteita huseeraajalta
"Yhteisöpedagogi ja mediapersoona Abdirahim ”Husu” Hussein puolestaan kertoo omakohtaisen karun esimerkin siitä, miten tilanteen kiristyminen voi näkyä yksittäisen maahanmuuttajan kohdalla:
– Olen jopa herännyt sairaalassa, kun minua on lyöty pesäpallomailalla. Ainoa syy oli, että olen väärän värinen, Hussein kertoo.
Hän kertoo myös olleensa viimeisen kuukauden aikana tilaisuuksissa, joissa hän on melkein saanut turpaansa.
– Olen huolissani, Hussein sanoo".
On rasistista epäillä maahanmuuttajan kertomaa!Ei taida tuossa husun pesäpallomailatarinassa olla totta ehki sitteeksi.
Jännä että juuri tänään tuo hirttoköysijuttu nousi otsikoihin (poliittisen) poliisin myötä.No nyt alkoi valkopesu.... Eli kun avasin läppärin, niin isona uutisena oli poliisin kommentti, että Husua on epäillysti häiritty rasistisesti ainakin vuoden (mm. hirttoköysi-case...).
Vaikka miten valkaistaisiin, niin minulle tuo mies on rasisti suomalaisia kohtaan, pskanpuhuja ja valehtelija. Mikä lienee ongelma, kun muilta maahanmuuttajilta ei tule vastaavaa legendaa. Metsä vastaa.....
Miten niin jännä?Jännä että juuri tänään tuo hirttoköysijuttu nousi otsikoihin (poliittisen) poliisin myötä.
Oletko tyhmä?Miten niin jännä?
Mielenkiintoista kyllä, että piti nostaa otsikoihin tämä hirttoköysi-keissi.Jännä että juuri tänään tuo hirttoköysijuttu nousi otsikoihin (poliittisen) poliisin myötä.
Niin yleensä muutkin tekemiset/sanomiset kaivellaan esiin. Tätä ei olisi saanut mutta muut petossyytökset oli taas ok kaivella esiin?Oletko tyhmä?
Ei petossyytöksiä vaan petostuomioita.Niin yleensä muutkin tekemiset/sanomiset kaivellaan esiin. Tätä ei olisi saanut mutta muut petossyytökset oli taas ok kaivella esiin?