Hsg arvo Kaksoisraskauksissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2007 klo 12:09 utelias kirjoitti:
Te jotka olette saaneet tai odotatte kaksosia minkälaisia hsg arvoja olette saaneet ja millä viikoilla?

Minä olen vuoden vanhojen kaksosten äiti ja tyhmänä kyselen mitä tarkoittaa hsg arvo? Ei minulta mitään sellaista ole koskaan mitattu.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2007 klo 13:49 Tietämätön kirjoitti:
\
Te jotka olette saaneet tai odotatte kaksosia minkälaisia hsg arvoja olette saaneet ja millä viikoilla?

Minä olen vuoden vanhojen kaksosten äiti ja tyhmänä kyselen mitä tarkoittaa hsg arvo? Ei minulta mitään sellaista ole koskaan mitattu.

Se on verestä otettu arvo mistä näkee paljonko raskaus hormoni on noussut raskauden aikana.
Mistä sait tietää odottavasi kaksosia?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2007 klo 14:02 Ellu-75 kirjoitti:
Se on hcg arvo ja tuolla aiemmin on jo ketju ja siellä jotain vastauksia et käy lukasemassa sieltä lisää.... :wave:

Missä se ketju on en kyllä löydä..?
Kiitos!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2007 klo 13:58 hsg 8922 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2007 klo 13:49 Tietämätön kirjoitti:
\

Se on verestä otettu arvo mistä näkee paljonko raskaus hormoni on noussut raskauden aikana.
Mistä sait tietää odottavasi kaksosia?

Ultrassa näkyi kaksi sykettä viikolla 7+3.

Ihmettelin minäkin tuota hsg arvoo,ikinä ei otettu saatikka puhuttu mitään, itellä luomutytöt joten liittyiskö tuo mittaus sit jotenkin hoidoilla alkaaneeseen tuplaraskauteen?! :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2007 klo 14:41 Ellu-75 kirjoitti:
Hoidoilla raskaaksi tulleet käy siinä testissä et ei muuten...ja siitä luvusta sitte voi hiukan kuulemma jo nähdä/tietää et onkos kaksosraskaus vai ei... :wave:

Tiedätkö yhtään minkälaisissa arvoja kaksosia odottavat ihmisiä ovat saaneet? Itse sain 8922 enkä tiedä onko se normaali tai korkea arvo?

Yhteistyössä