HS: Perussuomalaisten eduskunta-avustaja haki uusnatsijärjestöön!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Taika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24939171]Muakin kummastuttaa tämä vainoaminen. Jos jonkun anarkisti- tai aktivistiryhmän jäsentietoja olisi vuotanut, ketään ei kiinnostaisi, vaikka he ovat paljon aktiivisempia. Miksi joku toinen ääriliike on muka toista pahempi?[/QUOTE]

Tietty toisten ääriliikkeiden edustajat vainoavat "uusnatseja".

"Natsit" ovat aina natseja, mutta muiden ääriliikkeiden edustajat ovat "aktivisteja".

[QUOTE="vieras";24939284]Tietty toisten ääriliikkeiden edustajat vainoavat "uusnatseja".

"Natsit" ovat aina natseja, mutta muiden ääriliikkeiden edustajat ovat "aktivisteja".[/QUOTE]

Natsi on natsi vaikka voissa paistais.

[QUOTE="vieras";24939303]Kyl sekin päivä vielä tulee, olethan viimeisen vuoden aikana ensin liittynyt äärivasemmistolaiseen puolueeseen ja seuraavissa vaaleissa äänestät äärioikeistolaista ehdokasta, eikä siitä ole pitkä matka natsiksi...[/QUOTE]

:laugh::laugh: Mää en kyllä ole mitään äärejä äänestänyt, ihan oon normipuolueissa pysyny.

[QUOTE="vieras";24939353]Huomaatkos, se mikä on sulle normaalia on muille ääri?[/QUOTE]

En oo huomannu. Ääri on ääri vaikka voissa paistais, en minä määrittele äärin rajoja, kyllä ne on tiedossa kaikille. Äärit menee yli normin, ja itse pysyn normissa.

[QUOTE="vieras";24939395]Se nyt on sanomattakin selvää ettet sä huomaa ja tajua mitään.

Natsit ovat samanlaisia kuin sä: hekään eivät pidä omaa juttuansa ääri-ilmiönä vaan ihan normihommana.[/QUOTE]

Homma-forum on ihan normihommaa persuille. Muille se on jotain ihan muuta.

[QUOTE="Taika";24938123]Perussuomalaiset ovat uusnatseja! No, kyllähän se nyt tiedetään, että ideologia on hyvin samankaltainen.

Perussuomalaisten kansanedustajan eduskunta-avustaja myöntää hakeneensa kansallissosialistisen uusnatsijärjestön jäseneksi.
Ulla Pyysalo kertoo Helsingin Sanomille, että hän haki Suomen vastarintaliikkeen jäseneksi pari vuotta sitten.

- En ollut kuullut asiasta sen jälkeen mitään, olin unohtanut koko asian, hän sanoo.

Pyysalon mukaan häneen vetosi vastarintaliikkeen nettisivu.

- Olen isänmaallinen ihminen.

Pyysalo on perussuomalaisten varapuheenjohtajan, kansanedustaja Juho Eerolan avustaja. Pyysalon mukaan Eerola on suhtautunut hakemukseen "ihan hyvin".

Asia tuli julki, kun äärioikeistolaisen liikkeen jäsenhakemukset levisivät maanantaina internetissä.

Ulla Pyysalo on herättänyt aiemminkin huomiota julkisuudessa. Kansanedustaja Jani Toivola (vihr) kertoi kesällä järkyttyneensä, kun Pyysalo julkaisi Toivolaa koskevan rasistisen vitsin Facebookissa.

HS: Ulla Pyysalo haki Suomen vastarintaliikkeen j[/QUOTE]

ottasit nyt hyvä ihminen ensin edes vähän selvää asioista ennekö huutelet yhtä tyhmiä kun nuo perus-suomalaiset.

positiivista tässä on se että poliitikkoja haukutaa.

ei mulla muuta. jatkakaa rauhassa.

HS uutisoi taas tarkoitushakuisesti ja tyhmintä kansanosaa harhauttaen: Pyysalo ei ollut ko ajankohtana perussuomalaisen kansanedustajan avustaja eikä perussuomalaiset rp:n jäsen, vaan Skeskustan jäsen.

Aivan ja hakaristilipun hallitseva väri oli punainen, joten selvää vasemmistolaisuuttahan tuo. Marxin kirjat laitettiin natsien päämajassa kunniapaikalle, eikä niitä koskaan poltettu julkisesti.

Yhteistyössä