Pöyristynyt Jani Toivola (vihreät) on taas järkyttynyt!:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauheaa:O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja -eipäs;24222402:
Huono vertaus. Räsänen riitelee ja on epäkohtelias, Toivola ei, hän puolustaa sorrettuja, ihan eri asia.

Esimerkiksi taannoinen tapaus jossa Toivola suoraan valehteli häneen kohdistuneesta uhkauksista?

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24215785:
Entä sitten, vaikka niin olisikin? Se on silti ihan alatyylistä ja loukkaavaa kirjoitella semmoisia. Kyllähän ihmiset ihan ehtaa paskaakin kakkovat, eikä siitä kukaan kirjoittele tuollaisia juttuja. Eikä muutenkaan toisten ruumiintoiminnoista kuulu kirjoitella minkäänlaisia alentavia tarinoita.

Ihanko tosi ei kirjoittele? No minä voin sitten olla se ensimmäinen kakkavitsin kirjoittaja:

Mikä on kirkasta ja haisee pahalle ?
Kirkan kakka

En todellakaan rinnasta homoutta tai ihon väriä mihinkään vammaan, mutta entäpä jos joku edustajista olisi vaikkapa cp-vammainen? Saisiko hänen vammastaan heittää roisia kommenttia ja mauttomia vitsejä? Niinpä.

Juurihan rinnastit homouden ja tumman ihonvärin vammaisuuteen.

Vitsi oli huono, mutta kaikki vitsit ei olekaan hauskoja. Silti niitä saa ääneen sanoa.

pikkasen tekopyhää porukkaa täällä...mitäs kaikkee tuli kirjoitettua Räsäsestä???? vanha ja huono vitsi toivolasta mutta mistä te sen rasismin siihen vetäsitte???

Mä oon aina lähinnä puolustanut sitä Räsästä. ne on eri mieltä ton Toivolan kanssa, mutta kumpikaan niistä ei kirjoittaisi seinälleen mitään noin ala-arvoista.

Ja jos joku haukkuu Räsästä rumastikin, niin tarkottaako se, että sit pitää haukkua Jani Toivolaa? Ei Jani Toivola ole Räsäsestä mitään kakkajuttuja kirjoitellut. Ei kenestäkään kuulu kirjoitella mitään noin inhottavaa.

Viimeksi muokattu:
s_hakkarainen_734637.jpg

Miten ihmeessä taas eniten käydään keskustelua Toivolasta, joka on itse osaton tässä koko jutussa? Miten tämä eroaa siitä, kun raiskatun naisen vaatetusta/humalatasoa yms. spekuloidaan raiskaustutkintaa tehtäessä? Ajatelkaa ihmiset vähän. Tässä asiassa mielenkiintoinen puoli on se, että Juho Eerolalla on tytär afrikkalaisen naisen (Eerolan 1. vaimo) kanssa. Mitähän J.E isänä on mieltä tällaisesta huumorista?

Yhteistyössä