Pöyristynyt Jani Toivola (vihreät) on taas järkyttynyt!:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauheaa:O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24214908]Mut mites sitte jos joku vääntäis vitsiä Teuvo Hakkaraisesta, ja varmastihan on väännettykin jo? Olisko se yhtä tuomittavaa suuren yleisön mielestä, rehellisesti? Väitän, että ei.[/QUOTE]

Häntä kritisoidaan, aiheesta. Hän ei ole osannut käyttäytyä ja hän on valehdellut.

[QUOTE="vieras";24214940]Persuista toki saa ja pitää heittää vaikka minkälaista paskaa. Se on oikeastaan kansalaisvelvollisuus:)[/QUOTE]

No tätä mä just tarkotan :D Eli arvokonservatiivista heteromiestä saa lyödä niinku vierasta sikaa, mut liberaalia vähemmistön edustajaa ei. Miks näin? Mun mielestä Toivolalta olis ollu muuten paljon parempi reagoida tuohon huumorilla ja sivuuttaa sitten olankohautuksella, mut taas piti päästä "pyöristymään".

Eiköhän jokaisesta julkkiksesta ole väännetty mitä pöyristyttävämpiä vitsejä. Fiksut eivät välitä. Jani Toivolasta tulee kyllä aika avuton ja tyhmä kuva kun jaksaa jokaisesta tehdä numeroa. Olisi parasta nyt vaan tottua siihen että on mustaihoinen homopoliitikko jonka pitää vain sietää tiettyjä juttuja jos aikoo olla julkisuudessa.
Keskittyisi nyt siihen politiikkaan. Veikkaan kyllä ettei hänellä ole siihen mitään muuta annettavaa kuin henkilökohtainen pöyristyminen ja ehkäpä se pyöristyminenkin kun pääsee ilmaisille lounaille.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24214991:
Häntä kritisoidaan, aiheesta. Hän ei ole osannut käyttäytyä ja hän on valehdellut.

Se "käyttäytyminenkin" on katsojan silmässä. Hänen kaltaisiaan miehiä on satoja tuhansia, eivätkä he varmasti näe Teukan toimissa mitään vikaa. Ihan normaalia suomalaisen miehen käytöstä.

[QUOTE="vieras";24215006]Se "käyttäytyminenkin" on katsojan silmässä. Hänen kaltaisiaan miehiä on satoja tuhansia, eivätkä he varmasti näe Teukan toimissa mitään vikaa. Ihan normaalia suomalaisen miehen käytöstä.[/QUOTE]

Normaalia suomalaisen miehen käytöstä? Onneks mun mieheni on poikkeus ja muutkin tuntemani...

[QUOTE="vieras";24215006]Se "käyttäytyminenkin" on katsojan silmässä. Hänen kaltaisiaan miehiä on satoja tuhansia, eivätkä he varmasti näe Teukan toimissa mitään vikaa. Ihan normaalia suomalaisen miehen käytöstä.[/QUOTE]

Minun mielestäni ei ole. Ei ole normaalia ryypätä niin paljon, että sammuu, ei ole normaalia puhua ihan tyhmiä. Jos joku matti meikäläinen tekee näin, se on hänen häpeänsä. Mutta jos kansanedustaja tekee näin, se on puolueen häpeä. Valehtelua en hyväksy.

Tuo vitsi ei ole uusi, mutta härregyyd, kun se vitsi oli luettavana persuvaikuttajassa..
Toivolahan on ansainnut kans valtakunnan ammattiloukkaantujan-tittelin, minkäköhän takia?
Ja mitä tulee tuohon teukan valehteluun ja rikoksiin, niin katsokaas minkälaisia rikoksia on tehneet muun puolueen edustajat, on aiheutettu kuolema, on hieman seksuaalirikoksia jne. Mulle kuoleman aiheutus on pahempi, kuin sammuminen baariin.
Mutta media tykkää roiskia, varsinki, kun on yhdet vaalit taas tulossa. Rasismikortin vetäminen on jo wanha ja osoitus siitä, ettei ihminen osaa enää argumentoida muuten.
Ja persuja en äänestänyt, vaan henkilöä ja se henkilö ei edes ole persulistoilla, vaan sananvapauden listoilla ;)

No, vitsi oli huono. Ei naurattanut. Mutta... Rasistiseksi en sitä sanoisi. Vai milloin tummaihoisen sanominen mustaksi, on ollut rasistista? Se oli nimenomaan Jani Toivola "vitsi". Vitsissä kun oli mainittu kaksi väriä musta ja vihreä. Toisen värin mainitseminen tekee siitä rasistisen???

Toki asia on niin, että vitsin julkaisseella avustajalla tuskin on aivosoluja juurikaan päässä liikkunut kun kys. vitsin on julkaissut. Ei tietenkään ole sopivaa tuossan asemassa olla noin ajattelematon.

Mutta silti, myös Toivolan pitäisi asemassaan ottaa tietyt asiat huumorilla. Kauhistelu lehtien sivuilla vain pahentaa tilannetta.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24215016:
Minun mielestäni ei ole. Ei ole normaalia ryypätä niin paljon, että sammuu, ei ole normaalia puhua ihan tyhmiä. Jos joku matti meikäläinen tekee näin, se on hänen häpeänsä. Mutta jos kansanedustaja tekee näin, se on puolueen häpeä. Valehtelua en hyväksy.

Wau, mä haluun samaan mikämikämaahan missä sä asut! En mäkään sano että PIDÄN siitä että äijät juopottelee ja valehtelee, tai että edes hyväksyisin sen, mutta fakta on, että TODELLA MONET miehet ja naiset tekee niin ihan viikottain ja se on selvästi yleisesti hyväksytympää kuin se, että on homo ja tummaihoinen.

Mene sä vaan jeesustelemaan niille sadoille tuhansille tyypeille jokka vetää viikonlopusta toiseen kännit että se ei ole normaalia käytöstä. Eivät taitaisi uskoa, koska heille se on. Normaali on tosi subjektiivinen käsite.

Persut muistavat ahkerasti vetää herneen nenään kun joku leimaa heidät rasistisiksi juopoiksi, mutta annas olla, kun joku "typerä homoneekeri" kehtaa vetää herneet nenään jostain leimaamisesta; Kyllä silloin on persujen mielestä tarjolla maailman parasta naurunaihetta.

Varmaan jossain persujen lähiöbaarikokouksessa tälläkin hetkellä ölistään hyväksyen "Öhöhö, ny se nekru taas suuttu, painus takas Afrikkaa ku ei Suomes viihry."

Tässä on vain sellainen ongelma, että kun joku leimaa kaikki persut rasistisiksi juopoiksi, niin silloin onkin syytä älähtää. Osa varmaan näitäkin on, mutta eivät kaikki. Miten Toivola vitsissä "leimataan". Ei mitenkään. Jani kun kuuluu vihreiden eduskunta ryhmään, on tummaihoinen ja homo. Kaikki asiat tosia, mutta vain muokattu tyhmästi vitsin muotoon.

Huono vitsi, ja ajattelematon (ehkä jopa potkut ansainnut???) vitsin julkaisija. Mutta silti, liian suuri kohu.

Mun mielestä suvaitsuvaisuuden, rasismin ja tyhmyydenkin vuoksi kuuluukin pöyristyä kerta toisensa jälkeen. Tämä palsta ei ole koko Suomi, mutta antaa sentään osviittaa kansasta ja täälläkin on ihmiset aivan pokkana ihmetelleet miksi NEEKERI on haukkumasana.... Eli todella paljon on tehtävää ennen kuin Suomesta saadaan suvaitsevainen ja sivistynyt maa. Jos kukaan ei pöyristyisi moisen moukkamaisuuden edessä, niin miten kukaan ymmärtäisi mikä on ja ei ole moukkamaista?

Lukiko joku muuten uusimmasta MeNaiset- lehdestä juttua ulkomaalaisista naisista? Niin ja olihan siinä yksi suomenruotsalainenkin joka ei uskaltanut iltaisin kaupungilla puhua omalla äidinkielellään. Aika tosi surulliseksi tulin tuon jutun luettuani.

Palatakseni vielä vitsiin: julkisuuden henkilö ja varsinkin poliitikko saa toki varautua siihen että lokaa tulee. Enkä mä edes koe epäreiluna sitä jos lokaa tulee toilailuista (esim. Hakkarainen). Mutta silloin jos irvailu johtuu asioista joille itse ei voi mitään, mielestäni se on pelkästään kamalaa ja totta: pöyristyttävää. Jani on tummaihoinen ja homo. Nuo asiat ei muuksi muutu vaikka mitä tapahtuis. Eikä tietysti tarvitsekaan. Hakkarainen pilaa mainettaan typerillä kommenteillaan ja toimillaan, Toivola olemalla avoimesti se mikä on. Huomaatteko eron?

En todellakaan rinnasta homoutta tai ihon väriä mihinkään vammaan, mutta entäpä jos joku edustajista olisi vaikkapa cp-vammainen? Saisiko hänen vammastaan heittää roisia kommenttia ja mauttomia vitsejä? Niinpä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24214991:

Poliitikko joka on valehdellut. Hui! Mutta toisaalta, näistä valehteluista pitäisi kyllä kritisoida enemmänkin. Muitakin kuin Hakkaraista. Meillä kun on maassamme myös pääministeri, joka on tuomittu asiakirjan väärentämisestä.... Mutta, kansa kiittää ja kumartaa :)

Toivola ei ole saanut eduskunnassa mitään muuta aikaiseksi kuin pettänyt äänestäjillensä antamansa lupaukset ja nyt sit vetää herneet neppaan siitä millä on pyrkinyt ja päässytkin eduskuntaan: on se vaan tyhmä jätkä.

Mä en voi käsittää kuka aikuinen ihminen voi kuvitella tuon vitsin olevan hauska. Kertoo toki enemmän vitsin kertojasta kuin vitsin kohteesta, mutta on se silti loukkaava.

Yksi syy lisää pitää persuja ällöttävinä pelleinä.

Olen itse myös pöyristynyt, että tuollaista viljellään alakoulun ulkopuolella.

Mä en voi käsittää kuka aikuinen ihminen voi kuvitella tuon vitsin olevan hauska. Kertoo toki enemmän vitsin kertojasta kuin vitsin kohteesta, mutta on se silti loukkaava.

Yksi syy lisää pitää persuja ällöttävinä pelleinä.

Olen itse myös pöyristynyt, että tuollaista viljellään alakoulun ulkopuolella.

Yksi persu kertoo surkean vitsin, kaikki persut ovat ällöttäviä pellejä. Pöyristyttävää :D

Poliitikko joka on valehdellut. Hui! Mutta toisaalta, näistä valehteluista pitäisi kyllä kritisoida enemmänkin. Muitakin kuin Hakkaraista. Meillä kun on maassamme myös pääministeri, joka on tuomittu asiakirjan väärentämisestä.... Mutta, kansa kiittää ja kumartaa :)

Millä tavalla tämä sitten oikeuttaa Jani Toivolan haukkumisen? Hän on minun tietääkseni ollut itse hyvin varovainen siinä, mitä sanoo muista edustajista.

Teidän vihaama Päivi Räsänenkään ei koskaan laittaisi
sivuilleen mitään noin ala-arvoista ja ilkeää.

Yhteistyössä