V
vierailija
Vieras
Mitä sitte?Tässä sen näkee, että koulunkäynnistä huolimatta monet suomalaisetkin ovat melko sivistymättömiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä sitte?Tässä sen näkee, että koulunkäynnistä huolimatta monet suomalaisetkin ovat melko sivistymättömiä.
Tuulimyllyt ovat luonnon ja maiseman pilaavia hirviöitä.Tuuliteollisuusalue onkin sanahirviö
Sinulle kuutenkin sähkö kelpaa.Tuulimyllyt ovat luonnon ja maiseman pilaavia hirviöitä.
Ydinvoimalle voisi olla osuvampi nimitys. Mikä?On. Sana on vaihdettu propagandasyistä.
Samasta syystä tuuliteollisuusalueet ovat tuulipuistoja. Kuulostaa paremmalta.
Mitähän ne toimet olisi?Sinimusta Liike vaatii konkreettisia toimenpiteitä Afrikan väestöräjähdyksen uhkaa vastaan
Mitä haitat ovat?Älä höpötä. Haittamaahanmuuttovastaisuus ei ole rasismia.
Mieti mikä voisi olla haitallista ja sitten mietit voiko se lisääntyä maahanmuuton seurauksena. Jos haitallinen asia lisääntyy maahanmuuton seurauksena, kyseessä on haittamaahanmuutto.Mitä haitat ovat?
Vihreävoima.Ydinvoimalle voisi olla osuvampi nimitys. Mikä?
Minä pyysin sanomaan mitä se on. Nyt ei ole kyse minun mielipiteestä.Mieti mikä voisi olla haitallista ja sitten mietit voiko se lisääntyä maahanmuuton seurauksena. Jos haitallinen asia lisääntyy maahanmuuton seurauksena, kyseessä on haittamaahanmuutto.
Voisko Milan Jaff olla haittamaanmuuttaja? Mitä mieltä olet?Minä pyysin sanomaan mitä se on. Nyt ei ole kyse minun mielipiteestä.