HP:n minikannettavan omistavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kultakimpale

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
9 563
0
36
Auttakaapas ja kertokaa mistä saa työpöydän taustakuvan vaihdettua? Onko jossain jotain valmiita taustakuvia, kun mulla ei ole tässä vielä valokuvia joita vois taustakuvaksi asettaa.

Tuo pelkkä sininen tökkii |O

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Jos sulla on Windows 7 home oisko ollu premium, niin vastaus on kaikessa tylyydessään, että:
ET MITENKÄÄN :flower:

no ei nyt niinkään...

mulla tässä läppärissä windows seiska ja taustakuvan voi vaihtaa seuraavasti:

meet työpöydälle ja klikkaat hiiren oikeeta näppäintä, sieltä mukauta ja voilá avautuu ikkuna jossa lukee: muuta tietokoneen ulkoasua ja ääniä. ja samoin toimii tuossa hp:n minikannettavassakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Jos sulla on Windows 7 home oisko ollu premium, niin vastaus on kaikessa tylyydessään, että:
ET MITENKÄÄN :flower:

no ei nyt niinkään...

mulla tässä läppärissä windows seiska ja taustakuvan voi vaihtaa seuraavasti:

meet työpöydälle ja klikkaat hiiren oikeeta näppäintä, sieltä mukauta ja voilá avautuu ikkuna jossa lukee: muuta tietokoneen ulkoasua ja ääniä. ja samoin toimii tuossa hp:n minikannettavassakin.

Mutta ko windows seiskaa on paria eri versioo. Ja toisessa versiossa sitä ei vaan kertakaikkiaan voi vaihtaa.

"Retrovo ihmettelee Windows 7 Starterin rajoituksia. Minikoneissa ei yleensä ole dvd-asemia, mutta Windows 7 Starter ei toista dvd-elokuvaa edes ulkoisesta asemasta. Starterissa ei ole hienoa Aero-käyttöliittymää. Edes taustakuvaa ei voi vaihtaa. Minikoneen voi kytkeä ulkoiseen näyttöön, mutta näytöissä ei voi näyttää eri sisältöä."

http://www.tietokone.fi/uutiset/windows_7_minikoneessa_paha_pettymys_monelle

Alkuperäinen kirjoittaja kultakimpale:
Taitaapi olla tämä siis Windows 7 starter, missä tämä loisto-ominaisuus on :)

Mieheltä kysyin niin tässä on kuulemma juuri tuo starter mutta ei mulla tule mukauta vaikka oikeata näppäintä painan. Muuta kyllä tulee....

Juu eli juurikin se starter on se, mihin ei saa vaihdettua lainkaan. Muistin väärin tuon nimen.

mun mielestä voi. on joku linkki kyllä, kunhan googletat. mullakin on tää, ja otan kohta sen latauksen jolla pystyy vaihatamaan... itteäkin tökki kun ei pystynyt :/

Yhteistyössä