housujen mitoista??!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
ku joku kysy huutiksessa housujen mittoja,mm. haara etu ja haara taka mittaa :o
mitä mä laitan siihen?
vyötänympärys,lahkeen sisäpituus ja tuon sivun pituuden??

Tarkottaisko kuitenkin tuon yläosan mittoja. Siis tuon puolen, missä vetska kuljee sekä takatasku puolen mittoja. Haarasta molempiin suuntiin. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
ku joku kysy huutiksessa housujen mittoja,mm. haara etu ja haara taka mittaa :o
mitä mä laitan siihen?
vyötänympärys,lahkeen sisäpituus ja tuon sivun pituuden??

Laita näin:

vyöt.ymp.
haara-lahje
vyötärö- lahje

Noi etu- ja takamitat on kyllä samat....

Ai ne on aikuisten farkut!?! :D
Niissä voi kyllä olla eroja taka- ja etusaumassa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
ku joku kysy huutiksessa housujen mittoja,mm. haara etu ja haara taka mittaa :o
mitä mä laitan siihen?
vyötänympärys,lahkeen sisäpituus ja tuon sivun pituuden??

Tarkottaisko kuitenkin tuon yläosan mittoja. Siis tuon puolen, missä vetska kuljee sekä takatasku puolen mittoja. Haarasta molempiin suuntiin. :)

jep,niin taitaa allakkin,mun eka ajatus oli että onhan ne samanpituset mutta ei ollukkaan =)
taas sitä oppii uutta :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
ku joku kysy huutiksessa housujen mittoja,mm. haara etu ja haara taka mittaa :o
mitä mä laitan siihen?
vyötänympärys,lahkeen sisäpituus ja tuon sivun pituuden??

Tarkottaisko kuitenkin tuon yläosan mittoja. Siis tuon puolen, missä vetska kuljee sekä takatasku puolen mittoja. Haarasta molempiin suuntiin. :)

jep,niin taitaa allakkin,mun eka ajatus oli että onhan ne samanpituset mutta ei ollukkaan =)
taas sitä oppii uutta :whistle:

Juu eivät ole. Taakse tarvitaan peballe enemmän tilaa kuin etumakkaralle. :D (tai no miehet tarvii eteenkin enemmän tilaa kuin naiset.. )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
ku joku kysy huutiksessa housujen mittoja,mm. haara etu ja haara taka mittaa :o
mitä mä laitan siihen?
vyötänympärys,lahkeen sisäpituus ja tuon sivun pituuden??

Tarkottaisko kuitenkin tuon yläosan mittoja. Siis tuon puolen, missä vetska kuljee sekä takatasku puolen mittoja. Haarasta molempiin suuntiin. :)

jep,niin taitaa allakkin,mun eka ajatus oli että onhan ne samanpituset mutta ei ollukkaan =)
taas sitä oppii uutta :whistle:

Juu eivät ole. Taakse tarvitaan peballe enemmän tilaa kuin etumakkaralle. :D (tai no miehet tarvii eteenkin enemmän tilaa kuin naiset.. )

eli siis etupyllylle ei jätetä tilaa yhtäpaljon kun taakse :whistle: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
ku joku kysy huutiksessa housujen mittoja,mm. haara etu ja haara taka mittaa :o
mitä mä laitan siihen?
vyötänympärys,lahkeen sisäpituus ja tuon sivun pituuden??

Tarkottaisko kuitenkin tuon yläosan mittoja. Siis tuon puolen, missä vetska kuljee sekä takatasku puolen mittoja. Haarasta molempiin suuntiin. :)

jep,niin taitaa allakkin,mun eka ajatus oli että onhan ne samanpituset mutta ei ollukkaan =)
taas sitä oppii uutta :whistle:

Juu eivät ole. Taakse tarvitaan peballe enemmän tilaa kuin etumakkaralle. :D (tai no miehet tarvii eteenkin enemmän tilaa kuin naiset.. )

eli siis etupyllylle ei jätetä tilaa yhtäpaljon kun taakse :whistle: :laugh:

:laugh:
 

Yhteistyössä