Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:ku joku kysy huutiksessa housujen mittoja,mm. haara etu ja haara taka mittaa![]()
mitä mä laitan siihen?
vyötänympärys,lahkeen sisäpituus ja tuon sivun pituuden??
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:ku joku kysy huutiksessa housujen mittoja,mm. haara etu ja haara taka mittaa![]()
mitä mä laitan siihen?
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:valmiissa housuissa.
farkut myynissä huutiksessa ja joku kysyy ihmeitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:ku joku kysy huutiksessa housujen mittoja,mm. haara etu ja haara taka mittaa![]()
mitä mä laitan siihen?
Tarkottaisko kuitenkin tuon yläosan mittoja. Siis tuon puolen, missä vetska kuljee sekä takatasku puolen mittoja. Haarasta molempiin suuntiin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:ku joku kysy huutiksessa housujen mittoja,mm. haara etu ja haara taka mittaa![]()
mitä mä laitan siihen?
Tarkottaisko kuitenkin tuon yläosan mittoja. Siis tuon puolen, missä vetska kuljee sekä takatasku puolen mittoja. Haarasta molempiin suuntiin.![]()
jep,niin taitaa allakkin,mun eka ajatus oli että onhan ne samanpituset mutta ei ollukkaan =)
taas sitä oppii uutta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:ku joku kysy huutiksessa housujen mittoja,mm. haara etu ja haara taka mittaa![]()
mitä mä laitan siihen?
jep,niin taitaa allakkin,mun eka ajatus oli että onhan ne samanpituset mutta ei ollukkaan =)
Juu eivät ole. Taakse tarvitaan peballe enemmän tilaa kuin etumakkaralle.(tai no miehet tarvii eteenkin enemmän tilaa kuin naiset.. )
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:ku joku kysy huutiksessa housujen mittoja,mm. haara etu ja haara taka mittaa![]()
mitä mä laitan siihen?
Juu eivät ole. Taakse tarvitaan peballe enemmän tilaa kuin etumakkaralle.(tai no miehet tarvii eteenkin enemmän tilaa kuin naiset.. )
eli siis etupyllylle ei jätetä tilaa yhtäpaljon kun taakse![]()
![]()