Houkutus on suuri!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -.-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-.-

Vieras
No niin Ellit, nyt neuvoja kiitos! Tilanne on siis tämä, että mulla olisi suuri houkutus pettää miestäni.
Olemme olleet yhdessä melkein 20 vuotta, lapsiakin on siunaantunut muutama. Rakastan miestäni, enkä ole ikinä ennen pettänyt häntä, en ole suudellutkaan toista miestä lähes 20 vuoteen. Mieheni on paras ystäväni, tulemme todella hyvin toimeen ja meillä on ihan hauskaa yhdessä, voin kuvitella meidän vanhenevan yhdessä, MUTTA yksi asia ei toimi ja se on seksi. En muista koska viimeksi olisin oikeasti halunnut seksiä mieheni kanssa, ei vaan enää sytytä. Rakastelemme 1-3krt/kk, yleensä minun aloitteestani, mies harvoin osoittaa haluavansa seksiä. Seksi on puuduttavaa, mietin samalla vaikka kauppalistoja ja odotan että mies hoitaa hommansa, en siis nauti yhtään!

Töissä on nyt muutaman kuukauden ollut flirttiä ja vipinää erään miehen kanssa enkä tiedä uskallanko viedä homman loppuun ja katsoa mitä tässä vielä tulee tapahtumaan. Toisaalta tekisi mieli kokeilla vieläkö se vanhakin jaksaisi innostua, miltä se tuntuu kun oikein himoaa toista, haluaa seksiä toisen kanssa. Toisaalta pelkään että menetän mieheni ja lapset, kaiken tämän ihanan mitä olemme yhdessä nämä vuodet rakentaneet. En vain tiedä jaksanko lopun elämääni tälläistä seksielämää. Haluaisinvielä kokea sen huuman kun ei voi pitää näppejään erossa toisesta. Eli lähinnä haluasin vain seksiä toisen miehen kanssa, mutta voiko se jäädä vain siihen?
Meneekö parisuhteemme tästä lopullisesti pilalle?

Vai löytyisikö joltain hyviä vinkkejä sen vanhan huuman löytämiseen?

kerroit, että olette olleet yhdessä jo kaksikymmentä vuotta, hienoa! selvästikin kuitenkin rakastat puolisoasi, niin kysypä itseltäsi tosi tarkkaan- haluaisitko hetken huumassa pilata teidän yhteisen elämänne. Josta sitten kärsisivät teidän yhteiset lapsennekin. Tämä on aika karua tekstiä, mutta totta!!Jos sekstailu ei aina onnistu, niin eihän se haittaa. oppikaa uudelleen nauttimaan toistenne läheisyydestä, tutustukaa uudelleen, jutelkaa , hyväilkää toisianne jne. TÄHÄN KUN VIELÄ HOMMAAT ITSELLESI uudet alusvaatteet, kynttilöitä ja hyvää ruokaa niin avot. Niin miehesikään ei voi jäädä kylmäksi, ja et sinäkään.Muutenkin pitkässä parisuhteessa joskus liekki sammuu, mutta kun sen ymmärtää ja yrittää pitää sen päällä muilla keinoin- niin kyllä se siitä. Mutta seksi on vain yksi osa parisuhdetta, ei siis koko suhde. Vaan parisuhteeseen kuuluvat myöskin muut asiat, kuten lapset, yhteiset harrastukset, yhteiset tavoitteet ja mieltymykset. Ja seksineuvoja voi saada alan ammattilaisiltakin ja ihan täältä netistäkin. Kaikkien ensimmäiseksi yrittäkää keskustella miehesi kanssa kunnolla ja kerro hänelle mikä mieltäsi painaa. kirjoita vaikka paperille kaikki toiveesi ja halusi- koskien seksi elämää.
itse olen ollut mieheni kanssa yhdessä noin kymmenisen vuotta, ja eipä meilläkään ihan joka päivä sekstailla. mutta sitten kun sille päälle satutaan, niin menoa se on. Niin ja seksi toisen miehen kanssa ei voisi jäädä siihen, elä edes usko siihen. Saattaist vain turmioon itsesi ja perheesi.

ennenkaikkea keskustele miehesi kanssa ja tsemppiä teille.

Samaa mieltä kun edellinen kirjoittaja. Olen mies ja pitkästä liitosta 28 vuotta. Olen joskus ollut samassa tilanteessa. Pystyin kieltäytymään silloin ja sitä päätöstä olen pitänyt oikeana jälkikäteenkin. Sillä vaikka se ei tulisikaan ilmi, niin sitä varmasti olisi entisensä omassa liitossa. Rakastakaa omaa miestänne täysipainoisesti. Seksihän on palkinto siitä kun rakkaus suhde toimii. Vieraissa käynti on vaan nykyajan muoti-ilmiö.

Alkuperäinen kirjoittaja -.-:
No niin Ellit, nyt neuvoja kiitos! Tilanne on siis tämä, että mulla olisi suuri houkutus pettää miestäni.
Olemme olleet yhdessä melkein 20 vuotta, lapsiakin on siunaantunut muutama. Rakastan miestäni, enkä ole ikinä ennen pettänyt häntä, en ole suudellutkaan toista miestä lähes 20 vuoteen. Mieheni on paras ystäväni, tulemme todella hyvin toimeen ja meillä on ihan hauskaa yhdessä, voin kuvitella meidän vanhenevan yhdessä, MUTTA yksi asia ei toimi ja se on seksi. En muista koska viimeksi olisin oikeasti halunnut seksiä mieheni kanssa, ei vaan enää sytytä. Rakastelemme 1-3krt/kk, yleensä minun aloitteestani, mies harvoin osoittaa haluavansa seksiä. Seksi on puuduttavaa, mietin samalla vaikka kauppalistoja ja odotan että mies hoitaa hommansa, en siis nauti yhtään!

Töissä on nyt muutaman kuukauden ollut flirttiä ja vipinää erään miehen kanssa enkä tiedä uskallanko viedä homman loppuun ja katsoa mitä tässä vielä tulee tapahtumaan. Toisaalta tekisi mieli kokeilla vieläkö se vanhakin jaksaisi innostua, miltä se tuntuu kun oikein himoaa toista, haluaa seksiä toisen kanssa. Toisaalta pelkään että menetän mieheni ja lapset, kaiken tämän ihanan mitä olemme yhdessä nämä vuodet rakentaneet. En vain tiedä jaksanko lopun elämääni tälläistä seksielämää. Haluaisinvielä kokea sen huuman kun ei voi pitää näppejään erossa toisesta. Eli lähinnä haluasin vain seksiä toisen miehen kanssa, mutta voiko se jäädä vain siihen?
Meneekö parisuhteemme tästä lopullisesti pilalle?

Vai löytyisikö joltain hyviä vinkkejä sen vanhan huuman löytämiseen?

Seksihän on palkinto siitä kun rakkaus suhde toimii."

Teilla ei taida toimia sitten. eiko sulla ole kavereita tarpeeksi? niitten kanssa ei sekstailla,hauska olla yhdessa vain. Mika suhde tuo on jos ei seksi toimi? ei intohimoa/ei intiimiteettia no passion,joo tuollaista ei tunne kavereitaan kohtaan...

Yhteistyössä