HOTELS.COM

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Apua tarviin!

Eli varattiin hotelli Roomasta Hotels.comin kautta, siellä suomeksi sivut ja kaikki näytti olevan ookoo.. No mutta päätettiin sitten vaihtaa hotellia, ja siinä varausvahvistuksessakin lukee että voi peruuttaa ILMAN mitään ylimääräisiä maksuja jos sen tekee päivää ennenkuin pitäisi hotelliin saapua. Soitin sinne, puhuivat vain englantia (ja mä en ole mikään kovin hyvä enkussa...) ja sain peruttua edellisen ja varattua uuden. Mutta nyt mua huolettaa jos eivät palautakaan toista (siis ekaa) maksua luottokortille... Vaikka pitäisi olla niin että saa peruuttaa..

Onko kellään kokemusta hotels.comista?

veikkaisin että olen tuonkin varauskoneen kautta varannut hotellihuoneita, mutta en muista mitä ne peruutusehdot oli. Yleensä varaan sellaisen jonne ei tarvitse maksaa etukäteen, mutta luottokortin numeroa olen monta kertaa antanut, kun ne sillä haluaa taata että saavat yhden yön hinnan jos ei sitten menekään sinne.
mitä tarkalleen peruutusehdoissa sanottiin? perittiinkö luottokortiltasi maksu jo heti varatessa?

Perittiin, MUTTA peruutusehdoissa lukee että "ymmärrämme jos tulee muutoksia ja *kyseinen hotelli* perii vain siinä tapauksessa että varauksen peruuttaa liian myöhään eli tuloa edeltävänä päivän 16.00 mennessä... Mitä luulet miten on?

Ja tänään kun soitin niin sanoi että palauttavat, mutta kun se on nyt otettu jo kortilta niin saako ne oikeasti sen palautettua? Anteeksi jos oon vähän vajukki, mutta ei kokemusta tälläisestä aikaisemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Ja tänään kun soitin niin sanoi että palauttavat, mutta kun se on nyt otettu jo kortilta niin saako ne oikeasti sen palautettua? Anteeksi jos oon vähän vajukki, mutta ei kokemusta tälläisestä aikaisemmin.

kyllä minun mielestä luottokortille voi palauttaa eli hyvitys seuraavassa luottokorttilaskussa. Mutta itse en tosiaan ole koskaan kokeillut tuota vaan harkinnut tarkkaan minkä hotellin otan, jos on pitänyt varaustilanteessa maksaa.

Yhteistyössä