hotels.com onko luotettava, onko kukaan varannut hotellia täältä?

  • Viestiketjun aloittaja hotelliHelsingistä
  • Ensimmäinen viesti
hotelliHelsingistä
Kokemuksia kaipailisin. Mietin vaan onko kuinka luotettavaa antaa kortin tietoja? Oletteko saaneet sellaisen huoneen minkä tilasitte? Kokemuksia ylipäänsä? Olisi ihana kuulla :)
 
Qaz
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen ollut töissä hotelleissa joihin varauksia tulee tuolta, ja hyvin on toiminut niin päin ainaki tuon firman kautta.
Kerran vastapäinen hotelli vaikutti hiton hyvätä punaisine mattoineen bentley etuovella. Katsoin huvikseni yön hintaa hotels.comista ja se oli noin 50 euroa.

Olin niinkuin wtf ja painuin sinne hotelliin varaamaan huonetta. Tiskillä oli hinta ihan eri maailmasta ja ei virkailija meinannut millään antaa huonetta siihen hintaan. Vasta kun mainitsin, että istun sitten tohon penkille, avaan läppärin ja teen sen varauksen tässä hän soitti johonkin ja antoi huoneen.

Vaihtui 3 tähteä viiteen. Ja halvalla.
 
piipu
Kannattaa aina käydä hotellin omilla nettisivuilla, joissa paljon enemmän infoa kuin tuolta saa ja joskus voi kyllä saada halvemmalla huoneen suoraan hotellista. Sinänsä kyllä pitäisi ihan luotettavana.
 
anniniitta
Uskaltaa varata. Olen varannut varmaan 10 kertaa ainakin hotelliyön. Väittäisin, että jopa enemmän uskaltaa varata kuin hotellista suoraan (joissain maissa), koska peruutukset menee varmasti ongelmitta tarvittaessa. Kannattaa muuten katsoa, jos voimassa tarjousta:

hotels.com alennuskoodi
 
mamiitta
Todellakin on luotettava. Taitaa olla yksi maailman isoimpia firmoja. Vinkkinä, että kannattaa katsoa ennen varausta, että onko sinne alennuskoodeja. Yleensä yritän tehdä varaukset silloin kun on -10 % alennuskoodi voimassa esim. täältä: http://www.alennuskoodi.fi/hotelscom/

Jos ei ole alennuskoodia niin kannattaa ainakin ottaa 5 % rahaa takaisin varauksesta Ostohyvitys.fi:n kautta: http://www.ostohyvitys.fi/hotelscom

Tuolla kannattaa myös tehdä varaukset aina samalla sähköpostilla ja kirjautua sisään viimeistään kun on maksanut. Joka 10. yö tms. on ilmainen kun keräilee varaukset omalle sähköpostitilille.

Jos ei ole varma hotellin laadusta niin tsekkaa vielä Tripadvisor.com ja sieltä arvostelut hotellille.

Toinen hyvä mesta on Booking.com.
 
"vieras"
Tuolla kannattaa myös tehdä varaukset aina samalla sähköpostilla ja kirjautua sisään viimeistään kun on maksanut. Joka 10. yö tms. on ilmainen kun keräilee varaukset omalle sähköpostitilille.
Tuo ilmaisuus on hieman väärä käsite tässä yhteydessä. Kun kerää kymmenen yöpymistä palvelun kautta, saa niiden keskiarvohinnan verran alennusta yhdestä yöpymisestä. Ei siis välttämättä ilmaista yöpymistä :) Riippuu siitä, minkä hintaisia majoituksia on käyttänyt ja minkähintaiseen edun käyttäisi.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28339617]Tuo ilmaisuus on hieman väärä käsite tässä yhteydessä. Kun kerää kymmenen yöpymistä palvelun kautta, saa niiden keskiarvohinnan verran alennusta yhdestä yöpymisestä. Ei siis välttämättä ilmaista yöpymistä :) Riippuu siitä, minkä hintaisia majoituksia on käyttänyt ja minkähintaiseen edun käyttäisi.[/QUOTE]

Korjaan itseäni, hain äsken sanaa harhaanjohtava, mutta tulin käyttäneeksi sanaa väärä. Pahoittelen.
 
Reissari
Mulla on ihan hyvät kokemukset Hotelsista.. Kaikki varaukset on aina toiminut ongelmitta. On siis myös joskus käynyt niin jonkun toisen firman kanssa , että hotellivarausta ei ole näkynyt hotellin tietokannassa, kun olen saapunut hotellille. Tai sitten olen saanut varattua hotellin, mutta hetken kuluttua ilmoitettu että hotelli onkin täynnä. Noi on ärsyttäviä tilanteita, ja noihin en kyllä oo törmänny kertaakaan hotelsin kautta. Siellä on myös aina asialliset kuvat, kuvaukset ja vertailumahdollisuudet. Eli kaikin puolin helppo varaa nopeasti. Kannattaa hyödyntää Hotelsin diilit, esim. 72h alet, joissa 40-50% alet kaikkiin hotelleihin ympäri maailmaa. Täällä voi käydä tarkistaa tarjousten ajankohdat: http://www.alennuskoodi.fm/tarjoukset/hotels-com/ Nyt on just käynnissä toi 72h alemyynti
 
vierailija
Kokemuksia kaipailisin. Mietin vaan onko kuinka luotettavaa antaa kortin tietoja? Oletteko saaneet sellaisen huoneen minkä tilasitte? Kokemuksia ylipäänsä? Olisi ihana kuulla
Rahat menee, mutta huonetta et saa. Kun asiaa yrittää selvittää, ei halukkuutta siihen ole enää lainkaan. Käytä jotain oikeata yritystä. Hotels.com tuottaa varmasti pettymyksen kun huonetta ei olekaan määränpäässä ja rahatkin jää sille tiellensä, jos maksoit etukäteen. Kiertäkää kaukaa
 
Varsin toimiva sivusto. Mä kyllä suosin useammin, suuremman valikoiman vuoksi Booking.comia mutta periaatteessahan noi toimivat kaikki samoin.


Se kannattaa muistaa, että lukee varauksen ehdot eikä valitse sitä halvinta "maksua ei palauteta" kohtaa ellei ole matkavakuutusta sairaustapausten varalta.
 

Yhteistyössä