V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka usein sulla kipukohtaukset tulevat?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka usein sulla kipukohtaukset tulevat?
no alkoi syksyllä, ja pahimmillaan niitä taisi olla silloin noin joka toinen päivä(?), välillä pidempiä välejä.
keväällä alotin ruokavaliomuutokset, ja kohtaukset on käytännössä sen jälkeen loppuneet. hyvin lievänä tullut ehkä kerran kahteen kuukauteen. tosin saattaahan se olla vain sarjoittaisuudesta johtuvaa tuo oireiden katoaminen, mutta toisaalta sitä vastaan puhuu se, että oireet palaa, jos poikkean kovasti ruokavaliosta. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:Miehelläni on. On saanut estolääkityksellä pidettyä poissa jo vuosia.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka usein sulla kipukohtaukset tulevat?
no alkoi syksyllä, ja pahimmillaan niitä taisi olla silloin noin joka toinen päivä(?), välillä pidempiä välejä.
keväällä alotin ruokavaliomuutokset, ja kohtaukset on käytännössä sen jälkeen loppuneet. hyvin lievänä tullut ehkä kerran kahteen kuukauteen. tosin saattaahan se olla vain sarjoittaisuudesta johtuvaa tuo oireiden katoaminen, mutta toisaalta sitä vastaan puhuu se, että oireet palaa, jos poikkean kovasti ruokavaliosta. :/
saanko udella millaista ruokavaliota noudatat?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka usein sulla kipukohtaukset tulevat?
saanko udella millaista ruokavaliota noudatat?
no vähän sovellellen, mutta oon pyrkinyt jättämään lisäaineet pois, ne laukaisee säryn ihan selvästi, jos erehdyn syömään parinakin päivänä. myöskin lisäsin kasvisten syöntiä ja jätin sokerin, valkoisen jauhon ja hiivan pois.
ennen söin tosi epäterveellisesti, eli mikä tahansa noista varmaan on ollut muutos parempaan. hortonin lisäksi mulla oli heikotusta, huimausta, väsymystä yms, jotka jääneet myös pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:kiitos vastauksesta ja toivon, että kipukohtauksesi pysyisivätkin poissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:kiitos vastauksesta ja toivon, että kipukohtauksesi pysyisivätkin poissa.
kiitossamaa toivon minäkin, niin hirveitä ne ovat. pelottaa kyllä, että kyseessä on vain oireeton jakso, mutta eipä tuosta ruokavaliosta haittaakaan ole.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:Miehelläni on. On saanut estolääkityksellä pidettyä poissa jo vuosia.
Muistatkos lääkkeen nimeä?
Kyselen, koska äidilläni todettiin juuri tuo sairaus, ja olen huolesta sekaisin. Olen nähnyt kuinka kipeä äitini on ollut ja se on yhtä helvettiäNyt aloitettiin prednisolon, verpamil ja tarvittaessa imigran-injektio. Kovasti olisi toiveissa, että äidin olo alkaisi helpottaa
Kamalalta tuo sairaus kuulostaa, kun olen netistä jonkin verran lukenut. Tuntuu, että netissä tarinat ovat niitä pahimpia mahdollisia, hienoa kuulla, että jollakin pysyy kipu poissa.