Horoskooppimerkki, jonka edustajat ovat mielestäsi outoja, idiootteja ja joiden kanssa et tule toimeen

"vieras"
Itse olen neitsut ja tunnistan itsessäni joitain neitsyeen liitettäviä luonteenpiirteitä. Seurustelin kerran neitsyt miehen kanssa ja se oli hirveää.. Se mies laittoi illalla nukkumaan mennessä olkkarin pöydälle viivasuoraan riviin kännykkänsä ja kolme kaukosäädintä :O ja vaatekaapin vaatteet olivat kuin viivottimen kanssa viikatut. :O :O Nyt on ollut nykyinen oinas mies rinnalla jo viimeiset 11 vuotta ja mieheni on kirjaimellisesti tyypillinen oinas. Viihdyn oinaiden parissa muutenkin.

Skorppioneista en tykkää pätkääkään ja kauriit saavat minut hämmentymään..
 
"neitsyt"
no lähinnä töiden puolesta ärsyttävämpiä ovat oinaat tai härät. Ovat ilkeitä töksäyttelijöitä ja jotensankin töykeitä.

suurin osa aikuis-iässä tutustuneista kavereistani on rapuja

pitkäaikaisimmista mieskumppaneista 4 on ollut kaloja sekä nykyinenki, yks kauris ja yks skorpioni. Ja kaikki kalamieheni ovat pettäneet ilman, että itse olisivat kutsuneet sitä pettämiseksi, skorpparimies petti pitkään suunnitelmallisesti eikä tunnustanut, vaikka suoraan kysyin. Kauris-mies petti, mutta reilusti selvitettiin asia saman tien.
 
"heh"
Helppoa: jos joku kysyy horoskooppimerkkiä tai on sitä kiinnostunut niin automaattisesti voi tehdä päätelmän kyseisen henkilön hengenlahjoista. Ei riitä ainakaan jaettavaksi asti,eikä ole ihminen jonkin ajatuksia muutenkaan kannattaa kovin vakavasti ottaa.
Leimaat siis mm. kiinalaiset vajaiksi? :) Joissakin maissa horoskooppi määrittää hyvin paljon asioita. Ja veriryhmät, joihin meillä ei uskota juurikaan, vaikuttavat mm. ammatinvalintaan Japanissa.

Pidätkö näitä kahta kansaa idiootteina?
 
"mies"
[QUOTE="heh";28192529]Leimaat siis mm. kiinalaiset vajaiksi? :) Joissakin maissa horoskooppi määrittää hyvin paljon asioita. Ja veriryhmät, joihin meillä ei uskota juurikaan, vaikuttavat mm. ammatinvalintaan Japanissa.

Pidätkö näitä kahta kansaa idiootteina?[/QUOTE]

Kaveri, jolle vastasit, oli todella pihalla. Just tuli ulos väitöstutkimus, jonka mukaan henkimaailmasta kiinnostuneet ihmiset ovat intuitiivisia ja heillä on runsaasti vapaa-aikaa. Intuitiivisuus ja äly ovat erittäin läheiset sukulaiset. Viisauteen kuuluu "henkisyys" nähdäkseni olennaisesti.
 
"vieras"
Kuulostaa tyhmälle, että kaikki ihmiset, jotka ovat syntyneet samoina kausina vuodesta olisivat jotenkin samanlaisia, mutta taidan olla vain tyhmempi kuin te muut siis... Kun en ymmärrä. Mutta mistä ihmeestä te tiedätte kaikkien ympärillänne olevien ihmisten horoskooppimerkit? Ja siis, miksi ihmiset pitää ylipäätään luokitella joihinkin ketegorioihin?
 
whaat
Mistä mä saan tietää mun nousevat ja laskevat merkit ym. horoskooppiin liittyvät?

En edes tiedä tarkkaa syntymäaikaani. :/

Olen todella epätyypillinen kaksonen, aivan päinvastainen mitä usein merkistäni väitetään, siksi kiinnostaisi nuo nousevat ja laskevat ja mitä niitä nyt on.
 
"viivi"
Jostain syystä vaakanaiset ovat ailahtelevaisia ja kummallisia, ovat äkkivääriä, mustavalkoisia ja mielestään aina intuitiivisesti oikeassa vaikka olisivat todella väärässä. Skorpioninaiset ovat myös melko mustavalkoisia ja pitkävihaisia. Leijonat ovat yleensä harmittomia pöyhöttelijöitä. Oinaat levottomia ja lörppöjä ja äkkipikaisia. Kauriit turvallisuushakuisia ja murjottavia. Kalat hörhöjä joiden ajatuksenjuoksua on vaikea seurata. Vesimiehet omahyväisiä suorasuita ja vaikka niitä sanotaan älykkäiksi, niin ainakaan tuntemani poikkeukset eivät vahvista sääntöä. Neitsyet pilkunnussijoita ja piikittelijöitä. Härät hitaita ja itsepäisiä. Ravut kodeissaan häärääviä pinnallisia piipertäjiä. Jousimiehet herkkätunteisia herneenpalot nenäänvetäviä ja äkkinäisiä. Unohtuiko joku?
 
"vieras"
Allekirjoitan tuon kyllä pitkälti, tosin en ihan noin mustavalkoisesti. Mutta tuntemani neitsyeet ovat ihan neuroottisen pikkutarkkoja ja väittelevät kaikesta, yksityiskohtien pitää olla kohdillaan ja lisäksi heihin liittyy tietty mukavuudenhalu ja sellainen turvallisuushakuisuus, että mitään riskejä ei oteta ja kaikki tehdään varman päälle kuten eilenkin, ettei vaan satu mitään.
No mutta eihän tässä ole mitään pahaa... Jos on oikessa, väitellä ja pitää saada vimppa sana. Tasapainoa ei synny ilman yksityiskohtia. Asiat pitää tehdä kunnolla jos tekemään ryhtyy. Turvallisuus on tärkeää, tyhmät riskit usein liian isoja.

:)

Mulla tuntuu olevan todella vaikeaa oinaan kanssa ja kalojen dramaattisuus saa minut vaivautuneeksi. Skorpparipuolisoni ylilyönteihin olen jo tottunut...
 
"vieras"
Horoskoopit eivät oikeasti tarkoita mitään. Miten kukaan aikuinen voi muka uskoa niihin? Eihän kukaan ihan oikeasti usko niihin, eihän? Ne voivat olla ihan hauskaa viihdettä, mutta ei sen enempää. Voisiko joku kertoa miten hemmetissä tähtien asennot (jotka ovat ajan saatossa muuttuneet) voisivat jotenkin vaikuttaa ihmisen persoonaan tämän syntymähetkellä? Persoonaan vaikuttavat geenit, ympäristö ja kokemukset, eivät tähdet tai muut taivaankappaleet.
 
"vieras"
Vaaka ja kaksoset pahimmat. Vaaka splittaa ihmisiä huonoihin ja hyviin, on huono tekemään kompromisseja, aina oikeassa, joustamaton, tuntee ylemmyyttä muita kohtaan eikä myönnä olevansa väärässä. Kaksoset on käärme, utelias ja juorunhaluinen, kaksinaamainen, epäluotettava.
 
"vieras"
Vaakamiehet on olleet aina sellaisia tyyppejä, jotka tekevät kaikesta hankalaa. Aina pitäisi olla iloinen ja pirteä, ettei vaan toiselle tule paha mieli. Ammattiloukkaantujia.

Itse olen oinas ja tulen toimiin muiden kusipäitten kanssa. Härkien kanssa joko synkkaa tai ei, mies on härkä ja kyllä meillä joskus kolisee, mutta yleisesti ottaen ollaan hyvä pari.
Hah :LOL: kuvasit just mun vaakamiehen ja itse olen oinas (nouseva jousimies, kuu leijonassa)- vastakohdat taitavat täydentää toisiaan mutta välillä on vaikeaa kun pitäisi ns. munankuorilla kävellä eli mies ottaa kaikean asiasta puhumisenkin henkilökohtaisena loukkauksena.

Kalat ärsyttää ehkä merkeistä eniten. Haahuilevia, päättämättömiä, yliherkkiä haaveilijoita jotka pelkää kaikkea. Tulen kyllä toimeen mutta sisäinen ärsytyskynnykseni nousee. Parhaiten tulen toimeen jousimiesten, leijonien ja muiden oinaiden kanssa, kukaan ei jahkaile ja on reippaita ja usein ulospäinsuuntautuneita.
 
"KauriS"
Kylläpäs me kauriit ollaan vihattuja :D Kamalaa! Mutta tarkkoja mekin ollaan kenen kanssa halutaan tulla toimeen. Itse en pidä skorpparin kanssa valtataistelusta. Kaksoset on liian suunapäänä joka paikassa
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28191943]Oinas onkin tällainen. Oinas on myös tosi lojaali ystävilleen, eikä ikinä antaisi periksi jos näkisi mitään epäoikeudenmukaisuutta, missään asiassa.

Oinas voi olla myös tietyllä tavalla tyhmä, koska se on "kiltti".
Oinasta voisi vedättää ja kusettaa, vetoamalla oikeudentuntoon.


T: Oinas[/QUOTE]

Allekirjoitan tämän. T. myös oinas jolla hyvin vahva oikeudentunto
 
Jos englanti sujuu yhtään, hyvä sivusto on astro.com: Horoscope and Astrology - Homepage - Astrodienst. Sinne kun syöttää omat (tai jonkun muun) tiedot niin aika paljon pystyy katselemaan juttuja, ilmaiseksi, esim. interactive chart, siitä vaan klikkailee eri osia ja selitystä tulee ruudulle. Tietysti täytyy pitää mielessä, että kokonaiskuva pitää muodostaa itse, esim. jos ja kun vastakkaisia kuvauksia tulee eri kohdista, ne energiat tietenkin siis lieventävät toisiaan jne, eikä tuossa niin kovin syvälle mennä (planeetat merkeissä, huoneissa, pääkulmat ja planeettojen väliset aspektit), astrologia kun on paaaaljon enemmän kuin vain nuo jutut, mutta hauskaa ja helppoa ja hyödyllistäkin on tuosta silti lukea. Ja tosiaan jos ja kun oppii enemmän, voi mennä tutkimaan extended chart selection -kohdasta itse enemmän kaikkea.......

Mutta itse kysymykseen, mikä tietenkin on vähän mahdoton, koska aurinkomerkki on vain yksi pieni osa kokonaisuutta, MUTTA, itse tulen huonoiten toimeen vesimiesten ja kalojen kanssa. Vesimiesten siksi, että tunneilmaisu on usein niin kylmää (vaikka tunteita löytyy, mutta etenkin ne positiiviset tuntuu olevan jotenkin pantin alla), ja kalat usein vaan rasittaa, mikä on jännä juttu sillä olen itse kalat ja muutenkin neptunus-painotteinen :D Jotenkin tuntuu vaan, että tapaamani kalat on jotenkin.... usein henkisyydestä ja kaikesta "erilaisesta" kiinnostuneita, mutta kumminkin pinnallisia (ja ehkä vähän tyhmiä :ashamed:) en jaksa semmosta :D
 
lucifer
mielenkiintoisia analyysejä erimerkeistä tässä ketjussa, itse ihan päinvastainen ihminen mitä moni on kertonut merkkini olevan kuten myös tunnen itse täysin erilaisia merkkien edustajia mitä ketjussa olevat.
 
"vieras"
En koskaan ajattele ihmisen horoskooppia, juuri ja juuri tiedän omani, mutten siitäkään sen enempää kuin sen merkin. En millään pysty uskomaan, että se mihin aikaan vuodesta on syntynyt, vaikuttaisi luonteeseen.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28192820]Horoskoopit eivät oikeasti tarkoita mitään. Miten kukaan aikuinen voi muka uskoa niihin? Eihän kukaan ihan oikeasti usko niihin, eihän? Ne voivat olla ihan hauskaa viihdettä, mutta ei sen enempää. Voisiko joku kertoa miten hemmetissä tähtien asennot (jotka ovat ajan saatossa muuttuneet) voisivat jotenkin vaikuttaa ihmisen persoonaan tämän syntymähetkellä? Persoonaan vaikuttavat geenit, ympäristö ja kokemukset, eivät tähdet tai muut taivaankappaleet.[/QUOTE]

saatika sitten tähtikuvioiden olemassaolo. Jos avaruus olisi kaksiulotteinen ja tähtien välissä olisi viivat piirtämässä kuvioita, sitten niitä ehkä olisi.
Mutta millä logiikalla kolmiulotteisessa avaruudessa satunnaisesti miljardien tähtien joukosta valitut tähdet muodostavat tähtikuvion jolla on jotakin merkitystä ihmisen elämälle ja luonteelle?

Mä olen muuten kesätöikseni räpeltänyt päivähoroskooppeja iltapäivälehteen
 

Yhteistyössä