Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun isoveli on oinas, hänen vaimonsa on oinas ja mun esikoispoikani on oinas. Kaikki ovat hyvin tulisieluisia ja kilpailuhenkisiä, mutta eivät kieroja tai epäreiluja. Turpaan otetaan ja seinää päin pusketaan, unelmien eteen mennään läpi harmaan kiven mutta jotenkin sellainen oikeudentunto ja reilun pelin henki liittyy mun läheisiin oinaisiin.
Minusta taas siinä ei ole mitään vikaa että ui syvissä vesissä tunteidensa kanssa, koska niin teen aurinko-kaksosena, nousevana vaakana, venus-ja mars-rapuna itsekin, todellakin. Ja siksi tulen erittäin hyvin toimeen kalanaisten kanssa.Nuorena paras kaverini oli kalatyttö, mutta nykyään inhoan kalanaisia ja pysyn heistä kaukana. Ovat jotenkin niin draamakuningattaria, uivat syvissä vesissä tunteidensa kanssa koko ajan, en jaksa!
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;28191858:Mun mukulat :vampire:
Allekirjoitan tuon kyllä pitkälti, tosin en ihan noin mustavalkoisesti. Mutta tuntemani neitsyeet ovat ihan neuroottisen pikkutarkkoja ja väittelevät kaikesta, yksityiskohtien pitää olla kohdillaan ja lisäksi heihin liittyy tietty mukavuudenhalu ja sellainen turvallisuushakuisuus, että mitään riskejä ei oteta ja kaikki tehdään varman päälle kuten eilenkin, ettei vaan satu mitään.
Kauriit eivät myöskään kovin usein pidä minusta, koska heitä ärsyttää puheliaisuuteni ja eloisuuteni, eli olen heistä suulas sähläri.Eli samoilla linjoilla olen kuin ap:kin. Ap, et kai ole kaksonen...
![]()