Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 00:20 Naakula kirjoitti:Miä olen vesimies, mies on skorpioni.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 00:29 Aaban kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 00:20 Naakula kirjoitti:Miä olen vesimies, mies on skorpioni.
Naakula, sun profiilikuva on jotenkin tosi vesimiesmäinen... Katsoin sitä joskus niin tuli jostain syystä mieleen heti kyseinen horoskooppi!?
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 00:32 Aaban kirjoitti:Olen myös itse vesimies, kuten myös mieheni.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 00:33 Naakula kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 00:32 Aaban kirjoitti:Olen myös itse vesimies, kuten myös mieheni.
Millaista on vesimies - vesimies yhteiselo?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 00:39 Aaban kirjoitti:Vetistä.Ei vaines... Hyvin on pyyhkinyt. Taidamme olla molemmat niin samanlaisia luonteeltamme, että käy ajatukset hyvin yksiin. Ja niiltä osin miltä taas ei, niin täydennämme sujuvasti toisiamme.
Ja lisättäköön tähän vielä, että myös pikku-vesimies löytyy perheestämme.
Oi kauhistus! Minulla on puoliso vesimies, yllätyksiä ei puutu ja huumori on mielenkiintoista, mutta puhumme enimmäkseen ihan eri 'kieltä'.. Olen seuraillut tässä ystäväni elämää, hänellä on puoliso vesimies ja samoin esikoinen, ei ole helppoaAlkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 00:39 Aaban kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 00:33 Naakula kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 00:32 Aaban kirjoitti:Olen myös itse vesimies, kuten myös mieheni.
Millaista on vesimies - vesimies yhteiselo?![]()
Vetistä.Ei vaines... Hyvin on pyyhkinyt. Taidamme olla molemmat niin samanlaisia luonteeltamme, että käy ajatukset hyvin yksiin. Ja niiltä osin miltä taas ei, niin täydennämme sujuvasti toisiamme.
Ja lisättäköön tähän vielä, että myös pikku-vesimies löytyy perheestämme.