horoskoopeista

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 00:29 Aaban kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 00:20 Naakula kirjoitti:
Miä olen vesimies, mies on skorpioni.
Naakula, sun profiilikuva on jotenkin tosi vesimiesmäinen... Katsoin sitä joskus niin tuli jostain syystä mieleen heti kyseinen horoskooppi!?
Niinkös? :) No se oli ihan oikein aavisteltu. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 00:33 Naakula kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 00:32 Aaban kirjoitti:
:D Olen myös itse vesimies, kuten myös mieheni.
Millaista on vesimies - vesimies yhteiselo? :D
Vetistä. :) Ei vaines... Hyvin on pyyhkinyt. Taidamme olla molemmat niin samanlaisia luonteeltamme, että käy ajatukset hyvin yksiin. Ja niiltä osin miltä taas ei, niin täydennämme sujuvasti toisiamme. :D Ja lisättäköön tähän vielä, että myös pikku-vesimies löytyy perheestämme.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 00:39 Aaban kirjoitti:
Vetistä. :) Ei vaines... Hyvin on pyyhkinyt. Taidamme olla molemmat niin samanlaisia luonteeltamme, että käy ajatukset hyvin yksiin. Ja niiltä osin miltä taas ei, niin täydennämme sujuvasti toisiamme. :D Ja lisättäköön tähän vielä, että myös pikku-vesimies löytyy perheestämme.
Voi mahoton. :D
 
Fleur de la Cour
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 00:39 Aaban kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 00:33 Naakula kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 00:32 Aaban kirjoitti:
:D Olen myös itse vesimies, kuten myös mieheni.
Millaista on vesimies - vesimies yhteiselo? :D
Vetistä. :) Ei vaines... Hyvin on pyyhkinyt. Taidamme olla molemmat niin samanlaisia luonteeltamme, että käy ajatukset hyvin yksiin. Ja niiltä osin miltä taas ei, niin täydennämme sujuvasti toisiamme. :D Ja lisättäköön tähän vielä, että myös pikku-vesimies löytyy perheestämme.
Oi kauhistus! Minulla on puoliso vesimies, yllätyksiä ei puutu ja huumori on mielenkiintoista, mutta puhumme enimmäkseen ihan eri 'kieltä'.. Olen seuraillut tässä ystäväni elämää, hänellä on puoliso vesimies ja samoin esikoinen, ei ole helppoa :D .. Itse olen kauris, tasapainotan kuviota maamerkilläni vaikka tuota ilmamerkkiä on kyllä vaikea kahlita.. Jostain syystä silti lähes kaikki mulle merkitykselliset miehet elämässäni on olleet ilmamerkkejä..
 
MÄ vesimies ja UKKO jousimies
vesimiehen motto on "minä tiedän",ja on erikoinen huumorintaju ,sosiaalinen ,ei sitoudu helposti mutta kun niin tekee ,on todellinen kumppani. ja rakastaa täysillä.
kai toi jousimies sitten tasapainottaa tätä kieroa eukkoaan.. :) <br><br>
 

Yhteistyössä