Hormoonihirviö..kö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami29
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami29

Vieras
En nyt tiedä et tuleeko tää ihan oikeaan paikkaan mut kuitenkin..

Kolmas lapseni 9kk vanha ja kaiken pitäis olla hyvin..vaan ei ole!
Jo muutaman kuukauden ajan mun mieliala on heittänyt häränpyllyä ja räjähdän(miehelleni)mitä pinemmästäkin asiasta..ja sitten nää itkukohtaukset..ei jaksais..APUA

Kakkonen..kohta kolme vuotias..ad-hd 90% varmuudella..oikea kauhukakara välillä..raastaa mun hermoja..

Huonosti nukutut yöt..oma terveys..käsien ja jalkojen hermot huonossa kunnossa..tai lääkärin sanoin jumissa..joten nukkuessa kädet ja jalat puutuu ja herään siihen useita kertoja yössä..ellei sitten jompikumpi tytöistä mua herätä..ja sitten koko päivä menee jonkin asteisessa koomassa..

Tunnen itseni oikeaksi hormoonihirviöksi..vai onko tää nyt sitä synnytyksen jälkeistä masennusta..

Eli..olenko minä nyt ihan yksin ja ainut jolla on näin kirotun vaikeaa..

Voitte laittaa joko yv:tä tai sitten tänne palstalle vastauksia tai kommentteja..

Moi "hirvö"!
Veikkaan, että kaltaisiasi on aikasta paljon, mutta välttämättä vain pieni osa uskaltaa myöntää asian kodin ulkopuolella...MUTTA apua on saatavilla, kun kerrot vaikka neuvolassa asiasta ja varaat perheneuvolaan aikaa, jossa voit kertoa epäilyistäsi lapsen suhteen...tosin voihan olla että lapsesi reagoivat äidin pahaan oloon, ja hekin rauhoittuvat, kun äiti hoitaa itsensä kuntoon...Varmaan kohdallasi asiat ovat kasaantuneet: väsymys, osittain masennuskin, lapsen kiukuttelu, paha olo miehelle huutamisesta ja näitä myöten syyllisyys kaikesta kun ei olekaan se "täydellinen äiti"...Sinullakin on oikeus olla väsynyt, mutta kun kerran itsekin olet sitä mieltä, ettei asiat ole ok...soittelepa muutama puhelu ja pyydä apua, sillä kukaan ei varmasti osaa tulla sitä tarjoamaan. :hug:

Juu..olin jo aikeissa soittaa tällä viikolla perheneuvolaan ja kysyä sieltä apua.Ja lastenneuvolan lääkärin luo ajattelin tuon tytön viedä josko päästäis ad-hd kokeisiin.

Tuo oli vain hetkellisen mielijohteen tulos..tuo vuodatus..ja samalla halusin huhuilla josko joku muukin olisi samassa tilanteessa kanssani..että ois joku jonka kanssa jutella..

Yhteistyössä