hormonipistoksista

Minulle on jäänyt tarpeettomana pyörimään kaappiin IVF- hoidoissa tarvittavia hormonipistoksia, cetrotideä 5 pkt, 1 pkt pregnyliä ja 3 pkt Gonal 900-> en tiedä voiko tätä kautta tai saako edes "myydä" pois, mutta ottakaa yhteyttä tälle palstalle, jos jokin tarvitsisi. Maksavat maltaita, kuten kaikki tietää ja rahaakin hoidoissa pakko ajatella..
 
hox! kela on korvannut sulle lääkkeistä ja sä oot ostanut noin paljon ylimääräistä, Miksi??? Katsopas huviksesi paljonko gonal.f 900 maksaa. Lääkäri joutuu vastuuseen kun on kirjoittanut liikaa lääkkeitä. Mulle lääkäri kirjoittaa aina sen verran kun tarvin seuraavaan lääkäri käyntiin saakka. LÄÄKKEITÄ EI SAA KAUPITELLA!
 
Sama vika Rahikaisella, en uskaltaisi ostaa.
Minä haluan itse kuljettaa ne apteekista kotiin ja säilyttää oikeaoppisesti kylmässä tai sitten ei ...
Lahjoittaa voisin jollekin, joka huolii ja ei itse saa syystä tai toisesta Kela-korvauksia lääkkeistä.
 
mä vaan
moikka!mulla olisi myös avaamaton gonal irrotuspiikki paketti jollekki sitä tarvitsevalle edullisesti kaupata.meillä siis kävi niin että kävimme ensikäynnillä ja siellä määrätiin heti piikit ja eka inssi ja sieltä heti tohkeissaan apteekkiin ja kotiin odottelee seuraavia menkkoja,jota ei koskaan ilmaantunut ja nyt olen raskaana ja piikit jäi siis käyttämättä,uskomatonta mutta totta!
 

Yhteistyössä