Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 14:12 mie kirjoitti:Mulla on hormonikierrukka ollut nyt reilu puol vuotta. Tiputteluvuotoa on tullut lähes kokoajan ja välillä sattuu alavatsaan ihan perhanasti. Merkki muistaakseni mirelle tai mirella, neuvolassa laittoivat ilmaiseksi tän ekan. Vastasuudessa maksoi sit muistaakseni 130e.
Mun tartteekin vissiin samantien mennä soittaa lääkäriin, kun epäilen, että tää on huonosti asetettu tai sit vaan ei sovi mulle...
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 17:26 murumli kirjoitti:Mene ihmeessä gynelle pian!!!!!
Voisko olla kystia. Mulla kans ollu puol vuotta mirena. Muuten passaa ihan hyvin mut tietyssä vaiheessa kuuta alamaha kipeä ja vihloo peräsuolta myöten niin ettei kunnolla kärsi istua tai kävellä. Tarkastuksessa lääkäri sano et on iso munarakkula ja et voipi hyvin aiheuttaa kystia!Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 17:19 magdalena kirjoitti:Nyt kirjoitan uudestaan, ja nostatan, kun jaksoin jopa kirjautuakin.... Auttakaa siskot, mullon niin kaameen pipi toi alavatsa!!!!! \|O
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 21:29 galateija kirjoitti:\Voisko olla kystia. Mulla kans ollu puol vuotta mirena. Muuten passaa ihan hyvin mut tietyssä vaiheessa kuuta alamaha kipeä ja vihloo peräsuolta myöten niin ettei kunnolla kärsi istua tai kävellä. Tarkastuksessa lääkäri sano et on iso munarakkula ja et voipi hyvin aiheuttaa kystia!Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 17:19 magdalena kirjoitti:Nyt kirjoitan uudestaan, ja nostatan, kun jaksoin jopa kirjautuakin.... Auttakaa siskot, mullon niin kaameen pipi toi alavatsa!!!!! \|O