Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 17:18 Norsupäästäinen kirjoitti:Kun mä söin minipillereitä, mä vuodin verta kolme kuukautta putkeen :\|
Huonoja kokemuksia niistä siis mulla.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 17:26 Vieras kirjoitti:Itse rupesin syömään pillereitä synnytyksen jälkeen. Aluksi Mercilonia, jotka gynekologi vaihdatti Cerazetteihin, koska olisivat parempia. Ei siis pitäisi olla niin paljoa vaarallisia mahdollisia sivuvaikutuksia. Tiedä siitä sitten...
No se hyvä puoli näissä ainakin on, etten ole kuukautisia pillereiden aloituksen jälkeen nähnytkään. Eikä mitään sivuvaikutuksiakaan suuremmin ole. Itse en halunnut kierukkaa, koska haluan itse päättää, miten ja milloin ehkäisen. Eikä kierukka välttämättä olisi minulle sopinutkaan. Joten minulle nämä ainakin sopivat.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 17:26 Vieras kirjoitti:Itse rupesin syömään pillereitä synnytyksen jälkeen. Aluksi Mercilonia, jotka gynekologi vaihdatti Cerazetteihin, koska olisivat parempia. Ei siis pitäisi olla niin paljoa vaarallisia mahdollisia sivuvaikutuksia. Tiedä siitä sitten...
No se hyvä puoli näissä ainakin on, etten ole kuukautisia pillereiden aloituksen jälkeen nähnytkään. Eikä mitään sivuvaikutuksiakaan suuremmin ole. Itse en halunnut kierukkaa, koska haluan itse päättää, miten ja milloin ehkäisen. Eikä kierukka välttämättä olisi minulle sopinutkaan. Joten minulle nämä ainakin sopivat.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 17:23 Cathryn kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 17:18 Norsupäästäinen kirjoitti:Kun mä söin minipillereitä, mä vuodin verta kolme kuukautta putkeen :\|
No höh.![]()
Gynekologi just sano, että pitäis vähentää vuotoo tosi paljon sen keltarauhashormonin takia... :/
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 17:37 Norsupäästäinen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 17:23 Cathryn kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 17:18 Norsupäästäinen kirjoitti:Kun mä söin minipillereitä, mä vuodin verta kolme kuukautta putkeen :\|
No höh.![]()
Gynekologi just sano, että pitäis vähentää vuotoo tosi paljon sen keltarauhashormonin takia... :/
Joo, niinhän sitä sanotaan. Mun piti lopettaa ne pillerit kun veriarvot ei kestäneet sitä vuotomäärää.
Sain tilalle yhdistelmäpillerit joiden taas pitäisi pitää vuoto säännöllisenä ja silti tiputtelee...
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 17:38 Cathryn kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 17:37 Norsupäästäinen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 17:23 Cathryn kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 17:18 Norsupäästäinen kirjoitti:Kun mä söin minipillereitä, mä vuodin verta kolme kuukautta putkeen :\|
No höh.![]()
Joo, niinhän sitä sanotaan. Mun piti lopettaa ne pillerit kun veriarvot ei kestäneet sitä vuotomäärää.
Sain tilalle yhdistelmäpillerit joiden taas pitäisi pitää vuoto säännöllisenä ja silti tiputtelee...
Tosi ärsyttävää varmaan... :/
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 17:37 Cathryn kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 17:26 Vieras kirjoitti:Itse rupesin syömään pillereitä synnytyksen jälkeen. Aluksi Mercilonia, jotka gynekologi vaihdatti Cerazetteihin, koska olisivat parempia. Ei siis pitäisi olla niin paljoa vaarallisia mahdollisia sivuvaikutuksia. Tiedä siitä sitten...
Piti kysyä, onks sulla vuoto vähentyny tms.?
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 18:12 Venefica kirjoitti:Jos on hiukankin taipumusta tiputteluun, en todellakaan suosittele cerazettii. MIe olen nyt vuotanu 3 viikkoa yhtä jaksoisesti ja siitä johtuen minulle asennetaan kierukka ensi viikolla. Saas nähä päättyykö sitten tämä pirun vuoto vai tarviiko olla 4 vuotta selibaatissa...