Hormonikierukka ja iho-oireet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "muksis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"muksis"

Vieras
Mulle laitettiin Mirena reilu kuukausi sitten ja nyt on jonkin aikaa ollut poskilla sellasia näppyjä ja epäpuhtauksia. Mulla ei ole koskaan ollut mitään akneongelmaa, ja vähän jännitikin kun luin, et tosta kierukasta voi tulla jotain iho-oireita. Kurjaa, et naama on ku perunapelto näin kolmikymppisenä. Kertokaas te, joilla on enemmän kokemusta, paraneeko tää tilanne mahdollisesti tästä, vai onko mun vaan elettävä näiden näppylöiden kanssa?

Mulla laitettu hormonikierukka vuosi sitten ja helmikuussa alkoi lähtemään aika paljon hiuksia ja oikeastaan nyt vasta loppunut hiusten lähtö..Kesänä jälkeen ihoni rasvoittui aika paljon (olin ihan järkytyksissä,ku ei oo koskaan ollut ihoongelmia) marssin apteekkiin ja hain kaikki ihonpuhdistusaineet ja ne tehos onneksi. Muuten olen ollut tosi tyytyväinen kierukkaan:)

Omat häät ovat pyörineet mielessä jo pidemmän aikaa ja avopuolisolla ei olisi mitään niitä vastaan mutta miehelläni on ulosotossa vähän rästejä tai aika paljon. Onkos palstalla ketään ,joka olisi ollut samassa tilanteessa ?? Minkälaiset paperit täytyy tehdä,että naimisiinmenon jälkeen ulosotto ei ole sitten minun kimpussa mieheni velkojen takia..

Omat häät ovat pyörineet mielessä jo pidemmän aikaa ja avopuolisolla ei olisi mitään niitä vastaan mutta miehelläni on ulosotossa vähän rästejä tai aika paljon. Onkos palstalla ketään ,joka olisi ollut samassa tilanteessa ?? Minkälaiset paperit täytyy tehdä,että naimisiinmenon jälkeen ulosotto ei ole sitten minun kimpussa mieheni velkojen takia..

oho,nyt tuli viesti vähän väärään ketjuun :D

mulla kans hormonikierukka laitettu vuosi sitten ja viime keväällä alkoi tulemaan näppyjä ja finnejä pitkin naamaa..ja juu.. ei ole kans koskaan aiemmin ollut,ei edes teini-iässä... ja nyt sitten kolmekymppisenä.. niitä on joka puolella ja kokoajan tulee lisää,joten varasin ajan ehkäisyneuvolaan ja nyt olisin menossa sterilisaatioon,tai mikä lie!?.. mulle ei sopinut kuparikierukka kamalien kipujen ja isojen ja pitkien vuotojen takia..eikä pillerit unohtamisen takia..eikä nyt näköjään tämäkään... mutta mitäs minä ehkäisyllä,en usko haluavani enää vanhempana enempää lapsia,kun niitä nytkin on kolme.. ehkä se riittää meille ja mulle!! :D

kanssa kierukka laitettiin pari kk sitten ja tuntuu että naama valuu rasvaa ja tissien väli:( Yöks, toivottavasti helpottaa ajan kanssa! Ja päänahkaan on alkanu tuleen finnejä myös..Pitää puhua neuvolassa tästä kun on se tarkastus.
Positiivista on se että ekat menkat laiton jälkeen oli niin niukat et pärjäs pikkuhousunsuojalla ja nyt tuntuu että enää niitä ei tuu ollenkaan. Ja sehän tässä oli tavoite:D