Hormonikierukan käyttäjät (ja muutkin asiasta tietävät!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana

Vieras
Mulle laitettiin hormonikierukka vajaa 2 vuotta sitten. Menkat oli aluksi kierukan kanssa tosi vähäiset ja noin vuoden päästä loppuivat kokonaan. Nyt sitten mulla alkoi yhtäkkiä tuleen jotain pientä vuotoa, jota on kestänyt pari päivää. Onko jollain muulla alkanut menkat tavallaan "uudestaan" kierukan aikana, tai tietääkö joku, että onko normaalia?
Ja sitten kun mulla vielä keskiviikkona koski ihan jumalattomasti noihin munasarjoihin (tai johonkin niillä main). Siis ihan silleen, etten pystynyt liikkumaan. Kumma juttu, ja nyt vaivaa, että onkohan se kierukka siellä ihan kunnolla...

Nojoo, kyllä se kieltämättä alkoi tässä vähän vaivaamaan, mutta hyvä tietää, että noinkin voi siis käydä ja on kaikki ihan jees. Jäikö sulta menkat sitten vielä jossain välissä pois vai jatkuiko koko kierukan käytön ajan?

joo mulla alkoi tosi niukat menkat kahden vuoden jälkeen ja aivan järjettömät vatsakivut varsinkin ovulaation aikaan...piti ihan särkylääkettä syödä et pärjäs...Mahtaakohan sen kierukan "teho"jotenkin muuttua??? Vaikka ehkäisyssä kuitenkin toimis???
No puoli vuotta kärsin kamalista oireista ja luovuin koko vekottimesta,enkä ole katunut. Mut jos se kierukka toimeis aina samalla tavalla ku ekat kaks vuotta ottaisin kyllä oitis (tarvittaessa) takas =)

Yhteistyössä