hormoni kierukka ja hiukset lähtee

  • Viestiketjun aloittaja kierukka
  • Ensimmäinen viesti
kierukka
Tämä kai ihan normaali sivuvaikutus mutta kun puolet päästä tuntuu lähtevän :/
Te joilla sama sivuvaikutus ja kieukka ollut jo pidempää, loppuuko tämä lähteminen jossain vaiheessa?.. Itsellä ollut kierukka nyt 3kk ja kuukauden verran lähteny kovasti hiuksia. Kai tämä on vaan ohimenevä vaihe vai lähteekö pian kaikki..? :(
Myös kasvot rasvoittuvat tosi runsaasti, olo ku teinillä..
 
Täällä on ihan sama juttu. Kierukka ollut reilu 4kk. Hiuksia lähtee kamalasti, ei oikein uskalla harjaa hiuksille näyttää. Myös naama ja hiukset rasvoittuu ihan älyttömän nopeesti. Kokoajan jos naamaa pesee niin tulee näppyjä. Mutta jos pesee vain 2 kertaa päivässä niin on naama ihan kamalan rasvainen ja se näkyy ja tuntuu inhottavalle. Toivon todella että aikaa myöten rauhoittuisi mutta vielä ei ainakaan ole merkkejä helpottamisesta.
 
Mulle gyne sano ku ekaa hormonikierukkaa laitatin, että sopis varmaa mulle hyvin ainakin sen puolesta, että olen atoopikko, rasvottaa ihoa huomattavasti ja näin ollen mun kuiva iho parantuis, näin kävi, myös hilseily lähti, mut se oliki ainut hyöty siitä värkistä. Gyne sano myös, että hän itse ei laita hormonikierukkaa naiselle, jolla esim. murrosiässä ollut akne tai on rasvanen iho tmv, koska kuulemma hyvin todennäkösesti se tulee kierukan myötä takasi.
Oon kyl kuullu vastaavanlaisia oireita muiltakin.. Mut toivotaan että loppus noi teidän vaivat. :hug:
 
Minulla kans alkoi hillitön hiusten lähtö kierukan laiton jälkeen.Laukaisi pälvikaljun.lääkäri ei meinannu uskoa vaikka sivuvaikutuksina on mainittu hiustenlähtö.
No otatin kierukan pois ja niin loppui hiusten lähtökin.
 

Yhteistyössä