kultainen tähän asti ollut.. mutta jos vielä kihlaudun, niin ehdottomasti hopeinen TAI valkukultainen...
No ei olekkaan halvan näkönen, mulla on se vihkisormuksenaAlkuperäinen kirjoittaja hennaa:Valkokultainen Kalevalan Filigraani-/Kaupunkisormus (mikähän sen oikee nimi onkaan...) :heart:
Ei oo muuten halvan näköinen, vaikkei sillä ookaan väliä, satun vain pitämään tuosta mallista.
Peesaan. Eihän hopeasormus näytä edes kihla-tai vihkisormukselta.... Nykyään pidetään nimettömässä muutenkin sormuksia, vaikkei kihloissa oliskaan, niin ainakaan siitä ei erota selvästi, et on juurikin kihlasormus.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehdottomasti keltakultainen. Mä tykkään, että tuollaiset tärkeät korut on kultaa. Valkokulta näyttää yhtä halvalta kuin hopea.
Toisaalta, onko sillä niin väliä että MUUT erottaa onko naimisissa/kihloissa vai ei?Alkuperäinen kirjoittaja juu:Peesaan. Eihän hopeasormus näytä edes kihla-tai vihkisormukselta.... Nykyään pidetään nimettömässä muutenkin sormuksia, vaikkei kihloissa oliskaan, niin ainakaan siitä ei erota selvästi, et on juurikin kihlasormus.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehdottomasti keltakultainen. Mä tykkään, että tuollaiset tärkeät korut on kultaa. Valkokulta näyttää yhtä halvalta kuin hopea.