Hop lop

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokemukset?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kokemukset?

Vieras
Onkohan kenelläkään huonoja kokemuksia Hop lopista?
Tuntemistani lapsista KAIKKI (2-8-vuotiaat) tykkäävät järjettömästi.
Onko se tosiaan niin upea paikka B)

ainut huono kokemus on se että vanhemmat ei vahdi sielä lapsiaan vaan antavat tehdä kaikkea mikä on kiellettyä esim. 5-10 lasta pomppii trampalla yhtäaikaa ja liukumäestä lasketaan pehmo-palikoiden kanssa vaikka se on erikseen kielletty jne. Lapsilla on vasmasti kivaa, kunnes vahinko sattuu (ja sitten syytetään hoploppia)..

Mutta meidän lapsilla on ainakin ollut sielä aina ihan älyttömän kivaa..

ainut huono kokemus on se että vanhemmat ei vahdi sielä lapsiaan vaan antavat tehdä kaikkea mikä on kiellettyä esim. 5-10 lasta pomppii trampalla yhtäaikaa ja liukumäestä lasketaan pehmo-palikoiden kanssa vaikka se on erikseen kielletty jne. Lapsilla on vasmasti kivaa, kunnes vahinko sattuu (ja sitten syytetään hoploppia)..

Mutta meidän lapsilla on ainakin ollut sielä aina ihan älyttömän kivaa..

Totta tuo, että peuhupaikkojen turvallisuus on paljolti kiinni aikuisista, lasten vanhemmista.
Mutta eihän se tosiaan hoplopin vika ole.

Ei muuta negatiivista, kun just se, että vanhemmat ei vahdi lapsiaan. Ei ole kivaa katottavaa, kun 10-12 vuotiaat pojat rynnistää pää kolmantena jalkana pitkin liukumäkiä jne.. ja pienet on siellä seassa :( Vanhemmat tietty hörpii kahviaan kaikessa rauhassa ja lueskelee lehtiä.

Onhan siellä lapsilla kivaa, MUTTA
- On ihan älyttömän kallis paikka, sisäänpääsyllä (14e, 3v) ja poleteilla nyhdetään ihan hirveästi rahaa
- osittain epäystävällistä ja mitään lapsista tajuamatonta henkilökuntaa
- turvallisuuspuutteita monessa kohdin (ihan hirvittaa...)
- turvallisuuspuutteille ei tehdä mitään, vaikka niistä mainitsisi. Hoplop ei ota mitään vastuuta.
- toiset aikuiset eivät opasta ja ohjaa lapsiaan (hylätään sinne viettämään aikaa)
- omat eväät kiellettyjä (paitsi purkkiruoat) ja tästä myös huomauteltu (asiatonta mielestäni, jos kyseessä esim. vesipullo)

mut lapsilla todella kivaa. Menisin muualle, jos olis Hoplopilla jokin kilpailija...

Kaikesta voi tehdä ikävää ja inhottavaa ja hakea negatiivisia asioita.

Kallista- suhteellista. Hoplop on yritys jonka tarkoitus on tehdä voittoa. Me vanhemmat päätämme käymmekö siellä vai emme. Mä käytän valitettavasti viikossa enemmän rahaa tupakkaan kuin lapseni sisäänpääsyyn Hoploppiin. Kumpi raha menee parempaan käyttöön?

Mä en myöskään tiedä yhtään lasta joka ei olisi viihtynyt siellä ja oma lapseni hinkuaa sinne useinkin.

Meidän perheelle HopLop on hyödyllinen ja pidetty paikka kaikkine pikkuvikoineenkin. Siitä vanhempien omasta piittaamattomuudesta mä olen muiden vastanneiden kanssa samaa mieltä.

Lapset tykkää joo eikä itselläkään ole muuta valittamista kuin siisteys. Näin aikuisena sitä kiinnittää huomiota villaelefantteihin (siis ne likapallot ei tosiaan oo enää mitään villakoiria), joita pyörii siellä niitten telineitten sun muitten alla... Lisäksi tahmeita tahroja löytyy sieltä sun täältä. Meillä ei olla kovin ylihygieenisiä, mutta HopLop-reissun jälkeen menee kyllä kaikki muksun vaatteet samantien pyykkikoriin. Paikkana Lappeenranta.

Minä en ole Hop Lopiin lasta vienyt, koska minusta se on kallista lystiä ja siellä saa olla kerrallaan vain 2 tuntia. Ja toisekseen, lasta olisi taatusti hankala saada lähtemään koko paikasta pois, kun tuo 2 tuntia on kulunut täyteen. Eikä olisi hääviä juosta lapsen perässä ympäri kiipeilytelineitä ja liukumäkiä jne jne.

( Kun tenava on usein ihan mahdoton ns. julkisilla paikoilla. Eli jos pitää pois lähteä jostakin, niin hän vain alkaa nauraa räkättämään ja juoksee karkuun. Kiinni saaminen on sitten niin ja näin. Ei sitä sitten viitsi hänen kanssaan pahemmin kahdestaan minnekään lähteä, kun aina saa sitten hävetä hänen käytöstään. Kun mies on matkassa mukana, niin reissut sujuvat paremmin. Isäänsä lapsi uskoo paremmin kuin minua.)

[QUOTE="äitee";24195447]Minä en ole Hop Lopiin lasta vienyt, koska minusta se on kallista lystiä ja siellä saa olla kerrallaan vain 2 tuntia. Ja toisekseen, lasta olisi taatusti hankala saada lähtemään koko paikasta pois, kun tuo 2 tuntia on kulunut täyteen. Eikä olisi hääviä juosta lapsen perässä ympäri kiipeilytelineitä ja liukumäkiä jne jne.

( Kun tenava on usein ihan mahdoton ns. julkisilla paikoilla. Eli jos pitää pois lähteä jostakin, niin hän vain alkaa nauraa räkättämään ja juoksee karkuun. Kiinni saaminen on sitten niin ja näin. Ei sitä sitten viitsi hänen kanssaan pahemmin kahdestaan minnekään lähteä, kun aina saa sitten hävetä hänen käytöstään. Kun mies on matkassa mukana, niin reissut sujuvat paremmin. Isäänsä lapsi uskoo paremmin kuin minua.)[/QUOTE]

Lappeenrannassa ei ole ainakaan enää tuota aikarajaa, saa olla vaikka koko päivän! Tai näin meille on joka kerta sanottu, vierailukertoja on kymmenkunta tässä viimeisen parin vuoden aikana.

Miten ihmeessä Jyväskylän HopLoppiin maksoi sisäänpääsy 12e ja siellä sai olla vaikka koko päivän?

Me hajaannuimme, mies meni pojan perässä ja minä tytön. Välillä tavattiin keskellä ja syötiin ja sitten taas mentiin =)
Helposti olisi siellä voinut olla vaikka koko päivän. Ei mitään negatiivista sanottavaa kyseisestä paikasta.

Yhteistyössä